НОВИ САД - У оквиру фестивала Егзит одржана је конференција о националном брендирању "Ребранд Сербиа 2", 10. јула 2014. године у Новом Саду, а на њој је представљен пројекат настао сарадњом експерата из Индије и тима фестивала Егзит који за циљ има брендирање Србије. Реч је о пројекту "Индија-Србија".
Србија до Индије! (Фото: Скриншот)
На свечаном отварању конференције присутнима се обратио директор Егзит фестивала, Душан Ковачевић, који је истакао да имиџ који Егзит фестивал има у свету - због кога га је британски лист "Економист", као најутицајнији светски економски магазин, назвао једном од „непроцењивих српских инвестиција“, уз незаобилазног Новака Ђоковића - произилази управо отуда што је Егзит од својих почетака био један пажљиво вођени друштвено корисни пројекат.
Прочитајте још:Србија – најбоља земља за инвестиције на Балкану Чињеница је да Егзит фестивал сваке године окупи на десетине хиљаде страних туриста из целог света, и гостију из региона, и у том смислу његов туристички значај је непроцењив, као и податак да Егзит годишње Новом Саду и држави донесе више од 15 милиона еура прихода, каже Ковачевић. Пројекат "Индија-Србија" је заживео на интернет адреси
indiaserbia.com, а о каквом пројекту је реч ћете најбоље сазнати уколико посетите овај интернет сајт. Ми вам откривамо да је реч о интересантном такмичењу... Извор: Правда
Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.Донације можете уплатити путем следећих линкова:
ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.