Прочитајте још:ПОЖАР У БЕОГРАДУ: Гори Депо на Булевару!Чуме је власник готово свих објеката у центру Сурчина!Истиче да грађани морају при уласку у аутобус да оверавају своје карте како би се сагледао број путника на одређеној линији, што би био показатељ на којим линијама треба смањити, а на којим појачати број возила. "Апелујем да се крене са валидирањем карата јер цео систем нема смисла ако се оне не оваравају. Свуда у свету се то ради и то је најбољи начин организације мреже линија", подвукао је Митровић. Саговорник Тањуга је најавио да ће наплата казни убудуће бити ажурнија, односно да више не треба да важи мишљење "нећу платити казну и никада ми неће стићи опомена. "Слушам да људи у Новом Саду плаћају карту, а кад дођу у Београд то не чине, зато што је уврежено уверење да се овде превоз не плаћа - таква је атмосфера и то је јако лоше", рекао је Митровић истакавши да возила градског превоза троше пет милиона литара горива месечно и то, како је рекао, кошта. Митровић је најавио и проширење понуде карата, као и нови тарифни систем који треба да заживи од 1. јануара наредне године, а који би, између осталог, требало да донесе зонски систем и обезбеди рационалнији рад и уштеде. Извор: Танјуг
Од септембра градски аутобуси иду ређе, смањује се број возила!
Повећања цене градског превоза неће бити, али ће број возила на улицама престонице бити смањен за 110 засад само аутобуса. У Дирекцији за јавни превоз кажу да грађани неће осетити ту меру, јер ће она важити ван "шпицева" и на линијама које нису оптерећене. Да би се сагледало које су то линије и које треба појачати, а које смањити, од 1. септембра сви путници, и они са месечним картама, треба да их оверавају при уласку у возило. Према подацима те дирекције, наплата карата опала је за половину у односу на претходне године, па је у том циљу је покренута акција "анимирања" грађана да плаћају превоз. Од почетка наредог месеца најављен је и већи број контролора који би ишли у пратњи комуналних полицајаца. Директор Дирекције Угљеша Митровић рекао је за Тањугу да редукција броја возила неће важити пре подне од шест до девет и поподне, од 14 до 18 часова, као и да се све чини да то не буде на штету грађана. Намера нам је, рекао је Митровић, да мотивишемо грађане да почну да плаћају карте за превоз како би увео ред. Тог реда сада нема, а у градском превознику је све девастирано, каже Митровић и додаје да око 50 одсто грађана не плаћа карту. Каже и да истовремено градски буџет на име субвенција градском превознику издваја више од 800 милиона динара месечно. Митровић, међутим, није могао да прецизира колико ће возила на којим линијама бити смањен број аутобуса, али ће то свакако каже бити на линијама где нема гужви.
Бонус видео
Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.
портала "Правда" као и ТВ продукцију.
Донације можете уплатити путем следећих линкова:
ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.
Колумне
Слободан Рељић: Како се добија рат против друштвених мрежа
Истраживања показују да малолетници који проводе више од три сата дневно на друштвеним мре...
СИРИЈА ПОСЛЕ АСАДА: Нова нада или ирачки и либијски сценарио!?
Зашто нови шеф Сирије Мухамед ал-Голани и његов тим игноришу израелску агресију?
Вероватно само лењи себи нису поставили питање: зашто нови шеф Сирије Мухамед ал-Голани и ...
Слободан Антонић: Да нас ситно не самељу
Блокадери, онда и данас, у персоналном смислу нису исти, али у структуралном јесу. Већина ...