Уколико приметите непрописно понашање службеника у градском превозу у Београду, можете их слободно пријавити Служби за комуникације и координацију односа с грађанима.
Овакве појаве (ваљда) ускоро прошлост (Фото: ЈуТјуб)
Директор београдске Службе за комуникације и координацију односа с грађанима „Беоком", Дарко Главаш позвао је данас кориснике градског јавног превоза да тој служби пријаве ако сматрају да су им права повређена или да је неко од службеника у возилима био непријатан према њима. – Довољно је да нам кажу време и линију на којој су били и утврдићемо о коме се ради – казао је Главаш за агенцију Бета. По његовим речима, грађани указују да се дешава да возач током вожње телефонира, да не отвара врата на неким станицама, или не зауставља возило код станица.
Сродне теме:БРУТАЛНО ПРЕТУЧЕН КОНТРОЛОР ГСП: Нападач га шутирао, ударао у главу, поломио му палац!Контрола ударила на „шверцере“, први дан без инцидената
– Те информације директно шаљемо у Дирекрцију ГСП, како би се утврдило чињенично стање и спровеле мере – казао је Главаш. Додао је да за сада притужби нема много, али је важно да грађани знају да имају коме да се обрате уколико дође до било каквог непоштовања прописа или кодекса понашања.
Грађани притужбе могу поднети свакодневно од 07 до 22 сата бесплатним поозивом на телефон 0800-11-0011 или на 30-90-007.
Извор: Агенције, Дневно
Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.Донације можете уплатити путем следећих линкова:
ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.