Прочитајте још:Професорка Филозофског легла на под да спречи блокаду!На питање да ли постоjе капацитети да се коначно реше проблеми у просвети, Вербић jе одговорио да jе просвета саставни део друштва, да ниjедно друштво не може да постоjи без просвете и колико има проблема у друштву толико има и проблема у просвети. "Просвета jе заправо слика друштва у коjем живимо. Сви заjедно, не само запослени у просвети, већ и изван ње, треба да радимо на томе да нам просвета буде боља", подвукао jе минитар. Приручником против кризних ситуација У новоj систематизациjи Mинистарства просвете, науке и технолошког развоjа предвиђено jе постоjање групе за превенциjу насиља, изjавио jе Вербић и додао да jе 1.300 запослених у просвети обучено да реагуjе у кризним ситуациjама. Mинистар Вербић jе истакао да су "силе кризних ситуациjа толико креативне да никакав правилник не може да каже шта тада треба да се ради". "Важно jе да имамо приручник коjи говори шта не треба да урадимо. Oсигурање безбедне и подстицаjне средине за раст и развоj деце, што jе обавеза Mинистарства, захтева више капацитета него што га сви заjедно имамо", подвукао jе министар. Представник немачке организациjе за међународну сарадњу - ГИЗ Oливер Kаинрад прецизирао jе да jе 1.320 професионалаца у образовном систему, међу коjима су наставници,обучено како да реагуjу када се криза у школи поjави и обjаснио да jе "криза догађаj коjи изузетно утиче на учеснике и сведоке догађаjа и може да доведе до парализациjе рада те образовне институциjе". Према његовим речима, од изузетне jе важности и рад на очувању менталног здравља, што jе превентивни програм, коjи постаjе интервентан када се поjави криза. Kао пример навео jе реаговање током маjских поплава. Извор: Танјуг
Годишњица “Инцидента у Бањској”: Како су повезани трагични догађаји на Косову са самитом БРИКС у Казању?
Крајем септембра у Србији се сећају трагичних догађаја који су се одиграли на Косову и Мет...