КЕМБРИЏ - Универзитет у Кембриџу пласирао је нову интернет алатку помоћу које се, на основу података о лајковима, могу проценити кључне психолошке особине, религиозни и политички ставови, интелигенција и срећа корисника друштвене мреже „Фејсбук“.
Фејсбук (Фото: shinysite.com)
Фејсбук има велику количину података о корисницима, између осталог, са којим профилима долазите у контакт, колико времена проводите посећујући их, као и све што сте навели у порукама, а ова нова интернет алатка користи податке о лајковима како би изградила слику о кориснику помоћу које може да му прилагоди „њуз фид“, односно континуирани пренос новости, као и рекламе за одређене циљне групе, пренео је данас британски Телеграф. Центар за психометрију Универзитета у Кембриџу направио је интернет алатку која користи само лајкове, и ниједан други податак, како би направила слику личности корисника друштвене мреже, саопштава Бета. Алатка под називом "Apply Magic Sauce" (Примени чаробни сос) помоћу лајкова процењује пол, интелигенцију, животно задовољство, сексуалну оријентацију, политичку и верску опредељеност, образовање, брачни статус, као и особине личности а осмислили су је истраживачи, а не сам Фејсбук.
Прочитајте још:ФЕЈСБУК: Не одговарајте на ова питања, постаћете мета хакера!ПРОВАЉЕНИ: Погледајте агенте ЦИА у Москви – маскирају се у жене! (ВИДЕО)
Извор: РТС
Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.Донације можете уплатити путем следећих линкова:
ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.