Огромни астероид јури ка Земљи, открили га тек пре девет дана (ВИДЕО)

На нашег Светог Луку, у ноћи с 31. октобра на 1. новембар, огромни астероид промашиће Земљу "за длаку", кажу из НАСА.
Огромни астероид ће протутњати недалеко од Земље (Фото: Јутјуб)

У питању је стена пречника 2,5 километра, а проћи ће 499.000 километара од Земље јурећи 125.500 километара на час. НАСА је потврдила да ће астероид имена 2015 ТБ145 проћи близу Земље, али и нагласила да нема баш никаквих изгледа да дође до судара. Међутим, оно што највише забрињава у целој причи је чињеница да је овај астероид откривен тек пре девет дана, а већ сада је поприлично близу Земљи. Астероид овакве величине би, када би ударио у њу, потпуно уништио Земљу. И да је далеко мањи, живот на планети би био - избрисан. Последњи пут када је неки астероид био овако близу Земљи је 2007. године, а идући блиски пролазак догодиће се поново тек 2027. године, кажу у НАСА. Астерод који ће прохујати у релативној близини Земље, моћи ће се видети помоћу телескопа.
Прочитајте још:ТЕМПИРАНЕ БОМБЕ: Ово су тачке на Земљи на којима ће кренути катастрофеШТА ЈЕ БРЕ ОВО?! „Саркофаг ратника“ снимљен на Марсу (ВИДЕО)