Најновије

ШОК ИСПОВЕСТ ХРВАТСКЕ СТЈУАРДЕСЕ: Крешем се и са пилотима и са путницима, па шта?!

Сигурно сте се питали да ли ми стјуардесе имамо секс с пилотима? Одговор вас неће шокирати: Наравно да имамо!

Илустрација (Фото: Јутјуб)

- Верујте ми, свакакве ствари догађају се на 12.000 метара - открила је једна хрватска стјуардеса која већ четири године ради за познату светску авио компанију и иза себе има стотине летова по целом сјету. Атрактивна стјуардеса, назваћемо је Петра, детаљно је описала тајне, искуства и бизарне детаље са својих летова од којих су неки заиста шокантни.
Ово је њена исповест:
"Готово на дневној бази сведочимо сексу у авиону. Иако је забрањено, људи редовно имају секс на 12.000 метара. И то не само у тоалету у авиона. Ови који имају секс у тоалету нам нису никакав проблем. Већ сам доста пута морала да упозоравам парове током дугих интерконтиненталних летова који су се, често у припитом стању, превише опустили на њиховим седиштима. Па зар заиста људи мисле да ако се покрију прекривачем да се не примети како девојка орално задовољава дечка? Иако у близини има и деце. А још кад парови почну да стењу, онако пригушено као да цвиле, а људи око њих се праве као да ништа не примећују. У неким ситуацијама морала сам да реагујем и неколико пута, прво им љубазно кажем да морају да престаму, а након тога чак и подигнем глас па и запретим. На једном лету за Сингапур страшно згодан пар седео је у задњем реду економске класе, до прозора. Мало су попили, почели су да се љубе и мазе, ништа страшно. А и око њих није било никога, авион је био полупразан. Након неког времена видела сам да су се покрили прекривачем и пригушено смејали али нисам превише придавала пажњу. И баш негде тада почеле су турбуленције, упалио се знак за обавезно везивање појаса, ја сам морала да прођем и прегледам да ли су путници везани и у том тренутку авион је почео јаче да се трес и пропада, а онај прекривач којим је пар био покривен је склизнуо. Она је била у сукњи без гаћица окренута на бок на седишту а он је, спуштених панталона, био у њој. Препали су се кад су видели да стојим изнад њих, нису знали како да реагују. Извињавали су се и молили да не кажем никоме. Били су јако згодни, ех, да смо били у некој другој ситуацији сигурно би могли и нешто заједно. Насмејала сам се и шапнула њој "Сад се мало смирите, а кад прођу турбуленције, идите у wц и тамо можете да завршите посао. Али будите мало дискретнији, молим вас." Иначе, немам такав пријатељски приступ кад је у питању секс у авиону, али као стјуардеса већ сам досад видела све и свашта, али и сама сам доста прошла. Иако имам дечка у граду у којем је седиште моје авио компаније, због мог посла и честих путовања, наша веза није баш на завидном нивоу. То знамо и ја и он, али пустили смо да време уради своје.  Мој живот је сада у облацима и у хотелима многих светских градова. Сигурно се питате да ли ми стјуардесе имамо секс с пилотима? Одговор вас неће шокирати: Наравно да имамо! Као и многе друге колеге у многим другим пословима, доктори и медицинске сестре, конобари и конобарице, продавци, менаџери... Па шта мислите да су пословна путовања оличење чедности и морала? А тако је код нас готово сваки дан. Увек смо у неком другом граду с неким другим људима и колегама. Ја сам се већ неколико пута имала секс пилотима и углавном ми је било фантастично и страшно узбудљиво. Последњи пут је то било после лета за Бангкок и било је то нешто сасвим ново за мене. Био ми је пријатан лет, без турбуленција и инцидената, а у Бангкок смо слетели рано послеподне. Чекирала сам се у хотел у Силому, делу Бангкока познатог по ноћном животу. Наравно, нисам могла дуго да заспим, а у једном тренутку пилот ми је послао поруку и позвао ме на пиће у близини хотела. Само нас двоје. Одмах ми је било јасно шта жели, али прихватила сам позив за пиће а даље шта буде. Он је био доста старији од мене, ја сам тек напунила 30 а он је имао око 45. Дуго је већ радио као пилот и небројено пута је био у Бангкоку. Одвео ме у улицу у Силому која врви од ноћних клубова, углавном пуних Тајланђанки које плешу на бини са бројевима на себи. Сели смо у мрачнији део и наручили неколико пића одједном. Након пола сата за столом нам се прикључила старија госпођа, Тајланђанка, и питала нас је ли све океј. Он ми је рекао да је то Мама-сан, шефица клуба. Захвалио јој се, дао јој напојницу и нешто шапнуо. Госпођа је још мало остала с нама, устала се и отишла до бине. Шапнула је нешто девојци која је имала број 37 и показала у нашем смеру. Ми смо се у међувремену већ добро опустили, коментарисали девојке и разговарали о сексу. Ипак, изненадило ме кад је та девојка с бине дошла за наш сто и почела да плеше за нас. Био је то прави лап-денс, за њега и за мене, али то је био тек почетак. Мој пилот ми је предложио да се вратимо у хотел, а девојци је рекао име хотела и број собе. Молим? Па жели ли он мене или њу? Ништа ми није било јасно. Онако пијана нисам стигла ни да размишљам а већ смо се возили у тук-туку, традиционалном таксију троколици, према нашем хотелу. Пилот и ја смо заједно ушли у лифт, девојка је требало да дође иза нас. На нашем спрату он ме ухватио за руку и повео у своју собу. Пристала сам, али зар је то значило...? Да, ускоро је на врата покуцала млада прелепа Тајланђанка. Он јој је отворио врата и увео је унутра. Прикључила нам се на кревету, заправо пришла је мени, док је пилот седео у фотељи ппред кревета и гледао нас. Била сам пијана и ништа ми у том тренутку није било необично. Само сам се препустила, као у трансу. Он се касније прикључио и посветио се углавном мени, док је девојка била између њега и мене. Било је невероватно. Трајало је неколико сати, а срећом сутрашњи лет је био касно увече па смо стигли и да се наспавамо. Била је то само једна од мојих бројних авантура у мом животу стјуардесе. То су лепе стране мог посла. Али постоји и друга страна због које често уме да ми буде мука, до те мере да сам чак понекад и повраћала у тоалету авиона. А нису у питању турбуленције. Заправо, волим турбуленције јер тада могу да седим на миру и не морам да служим путнике. Иако морамо увек да будемо љубазне и насмејане, и ми стјуардесе не волимо многе стране нашег посла. Бити стално на услузи путницима, бити предмет малтретирања и понашати се као луткице. Ни ми не волимо иритантне ликове, не волимо ни кад нам током 12-сатних летова бебе вриште без престанка. Не волимо размажене ликове из прве и бизнис класе, додуше, с једним богатим бизнисменом сам имала секс у његовој резиденцији у граду у који смо слетели. Редовно морамо да гледамо како људи повраћају, чак и чистимо њихове остатке, често морамо да смирујемо инциденте па чак и туче у авионима. Неколико пута смо морали присилно да слетимо, последњи пут кад је на лету за Манчестер кад су неки фудбалски навијачи подивљали на навијаче супарничког клуба. Избила је туча, а у тој гужви сам и ја добила лакат у око. Авион је присилно слетео у Париз, а ја сам завршила у болници. Пре месец дана на лету за Шангај одјурила сам у тоалет да повратим након што сам затекла путника који је из руксака извадио мртвог пацова и из њега цедио крв у неку бочицу. И на крају то попио! Пред мојим очима. Неколико пута, углавном у полупразним авионима, мушкарци су мастурбирали преда мном, а једном сам, у бизнис класи, морала да упозоравам жену да престане то да ради. Чак сам бацила и покривач преко ње, али она је била мртва пијана и касније се и онесвестила у wц-у. Једва смо је извадили напоље. У сваком случају, у мом послу никад није досадно. Онда кад су јаке турбуленције и кад авион пропада - тад је најмирније. Сви су у страху, а ми чак можемо мало и да се одморимо. Страх од пада авиона? Немам га. Једноставно не размишљам о томе, ово је мој посао и све што ми се догађа је део њега..." Погледајте ОВДЕ, колики је најмањи пенис који може да задовољи жену? Извор: 24сата

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Колумне

Небојша Јеврић: Молер

На зиду Парохијског дома, увек пуног, дао је да се нацрта Ајфелова кула са минаретом и хоџ...

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА