Најновије

ЕВО КО СЕ НАЈВИШЕ "ПАЛИ" НА КИЈУ, СЛОБУ И ЛУНУ: Чувени српски психијатар и сексолог открио зашто је цела Србија гледала "Задругу"!

Према истраживањима гледаности прексиноћ је 2,1 милион људи гледало финално вече ријалитија Задруга, где је тријумфовала јавно преварена жена Слобе Радановића, Кристина Кија Коцкар.

Кија, Слоба и Луна (Фото: Јутјуб)

О феномену "Задруге" огласио се и чувени српски психијатар и сексолог др Јован Марић, који је изнео психоанализу људи који прате овај ријалити програм, као и мотивације учесника овог шоуа.

Др Марић посебно се осврнуо на проблем љубавног троугла који чине Кристина Кија Коцкар, Слободан Радановић и Луна Ђогани и идентификацију гледалаца са њима.

Наиме, др Марић тврди да је Кија одабрала једини логичан пут како би уништила свог супруга Слобу, а то је да уђе у ријалити и придобије јавност.

– Чином уласка у Задругу Кија је прибегла јединој могућој тактици како би изазвала јавну критику свог супруга. Њена намера је да постигне ефекат моралног гађења публике према Слоби – каже др Марић и тврди да Луна, Слоба и Кија много тога одглумиле.

– У читавој овој причи има и те како много глуме, као што је то случај и са сваким ријалити програмом који је добро драматуршки осмишљен. Иако је многим гледаоцима несхватљиво да емоције и љубав могу да се фингирају, то је на жалост ТВ аудиторијума постала редовна појава – каже познати психијатар и додаје да је Задруга гледана због тога што се публика идентификује са често блудним и развратним животом главних актера ријалитија.

– Данас је модерно имати љубавницу или љубавника, али ипак многи немају петљу да се упусте у такву авантуру. Зато је ова ријалити љубавна драма занимљива, јер многи гледаоци потајно жуде за прељубом, али истовремено имају потребу да покажу осуду таквог модела понашања као накарадног, а све како би себе представили као морално исправне особе – уверава Марић и тврди да је просечан гледалац ријалитија средовечна жена у педесетим годинама.

– Људи код нас, када гледају Слобу, Луну и Кију, воле да се упореде с њима и нагласе да су срећни што живе у "нормалној" породици. Гледаоци воле када путем ТВ програма виде особе за које сматрају да имају девијантно понашање у односу на њих. Просечан гледалац жели да верује да је супериориан у односу на учесника ријалитија. Циљна група овог програма су углавном средовечне жене које немају богат друштвени живот. Гледајући Луну и Кију, она проналазе блиске особе из окружења, али и саме себе у младости. Кроз њих обогаћују своје монотоне животе и немају потребу да верују у снагу емоција тог несвакидашњег љубавног троугла – закључио је др Марић.

Како је Матора брутално узвратила Анабели, па осула паљбу по Луни погледајте ОВДЕ.

Извор: Ало

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

Бонус видео

Кијин интервију дан после изласка из “Задруге”

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Колумне

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА