Танг Ксиаобин, виши научник у државној “China Electronics Technology Group Corporation (CETC)”, развио је иновативну теорију о ефикаснијем кориштењу електромагнетских ресурса и ставио је у употребу након што се придружила кинеском АЕВ пројекту авиона 1999.
Електромагнетна компатибилност је стални проблем у електронском ратовању, јер снажно зрачење антена електронског ратовања може ометати другу опрему у авиону, што доводи до смањења ефикасности електромагнетних ресурса.
Обично се ове инкомпатибилности морају наћи и решити једна по једна, што траје доста времена и није примењиво на компликованијем АЕВ авиону, тако да је Танг осмислио методологију за разматрање електромагнетног окружења у целини одвајањем различитих електромагнетних енергија у две категорије: један који подстиче одређене способности, и онај који омета одређене способности.
Специфичности методологије нису биле детаљно описане у извештају, али је речено да је методологија помогла кинеским АЕВ авионима да уживају у 50% повећању ефикасности коришћења електромагнетних ресурса у поређењу са главним америчким АЕВ авионима
Веј Донгку, војни аналитичар из Пекинга, изјавио је за “Global Times” у недељу да би се авион АЕВ могао суочити са јаким електромагнетним сметњама од непријатељских снага, а ова методологија могла би помоћи у заштити авионских система од таквих напада без властитих проблема са компатибилношћу.
Захваљујући томе, кинески АЕВ су поузданији (од америчких) и увек ће извући најбоље из својих електромагнетних ресурса, задржавајући максималне могућности детекције и комуникације, рекао је Веј.
Кина сада управља са више типова АЕВ авиона, укључујући КЈ-200, КЈ-500 и КЈ-2000.
Колико су Амери до сада послали војне помоћи Украјини, сазнајте ОВДЕ.
Извор: Правда