НАСА УСКОРО ОБЈАВЉУЈЕ РЕВОЛУЦИОНАРНО ОТКРИЋЕ! Да ли је човечанство спремно да сазна детаље о животу на Марсу?

Један од главних научника америчке свемирске агенције изјавио је да ће НАСА ускоро објавити нешто “револуционарно” у вези ванземаљских облика живота.

Марс (Фото: Јутјуб)

Директор одељења за планетарну науку др Џим Грин рекао је да је НАСА близу тога да објави откриће живота на Марсу – али да ми нисмо спремни за то. Грин је упозорио да свет није спреман за откриће живота на другој планети, што би могло да буде за свега две године.

- То би било револуционарно, као кад је Никола Коперник (пољски ренесансни астроном) устврдио да се Земља креће око Сунца. Потпуно револуционарно. То ће покренути потпуно нов правац размишљања. Мислим да нисмо спремни на резултате. Нисмо – рекао је др Грин, додајући да је забринут због тога што је НАСА близу открића живота и објављивања истог, а не зна шта ће се десити након тога.

- Да ли је тај живот као наш? Како смо повезани? Може ли се живот селити с планете на планету и да ли ми поседујемо праву околину и искру која генерише живот – попут нас или не – на основу хемијске околине у којој се налази? – запитао је Грин.

НАСА је у саопштењу навела да је узбуђена због будућих мисија на Марс, те изгледа да открије живот на другој планети. Агенција ће следећег ровера лансирати на црвену планету у јулу 2020. Ровер Европске свемирске агенције (ЕСА) “ЕгзоМарс” кренуће пут Марса 2021. Оба ровера ће бушити дубоко испод површине планете у потрази за ванземаљским животом.

Откуд патријаршијски крст на Стојимировом печату? Више о томе ОВДЕ.

Извор: Блиц