Најновије

СТРУЧЊАЦИ О АФЕРИ ЈОВАЊИЦА: То је Вучићев кризни маркетинг! Неко га је погрешно саветовао! Свако ко укључи мозак схватиће о чему се ради

Кривична пријава коју је против председника државе Александра Вучића и његовог брата Андреја поднео потпредседник СНС Милош Вучевић због случаја „Јовањица“ је кризни политички ПР (маркетинг) намењен онима који би могли да се поколебају и не гласају за напредњаке којима су наклоњени.

Александар Вучић (Фото: Predsednik.rs)

Ипак, на тај начин се не може поентирати већ би ефектније било да је затражено да се утврди ко је крив за то што је власник „Јовањице“ добио дозволу за производњу органског поврћа а узгајао је индијску конопљу, кажу Бојан Клачар, извршни директор Цесида, и политички аналитичар Цвијетин Миливојевић.

Председник државе навео је да очекује да буде позван и саслушан и да се провере сви наводи око тога да ли је умешан он или неки члан његове породице, као и да „да се види шта је то што су из опозиције понудили око доказа, иако нису понудили ништа од доказа, и да се о томе обавести јавност“.

После оцена да је подношење пријаве притисак на правосудне органе и доказ да их власт понижава, поставља се питање зашто то председник државе ради и који политички ефекат такви поступци имају.

Миливојевић наводи да је откривање дроге у Јовањици исувише небитна тема да се тиме бави председник државе и председник највеће странке.

“Он тиме заправо показује да га та афера јако тишти односно индиректно показује да неко из те странке има неку врсту одговорности. Да то није тако, онда се он тиме не би ни бавио”, наводи Миливојевић.

Како додаје, не може се поентирати тако што се као контраспин објављује фотографија главног политичког ривала (Драгана Ђиласа) који се сликао са рођеним братом своје бивше девојке.

“Опет га је неко погрешно саветовао. То је контрапродуктивно за некога ко с правом сваког дана тражи да се не дирају чланови његове породице”, указује Миливојевић.

Према његовим речима, тако ову ситуацију виде они који нису 700.000 напредњака.

“Свако ко укључи мозак, а не мора да подржава ни власт ни опозицију и не очекује синекуру од СНС ће размишљати на овај начин. Било би много ефектније и корисније да је позвао да се провери ко је крив за то да неко добије дозволу да гајење органског поврћа а гаји индијску конопљу”, каже Миливојевић.

Бојан Клачар сматра да је подношење пријаве реакција на писање појединих медија и тврдње појединих опозиционара те да ово није маркетинг него кризни политички ПР јер се реагује на нешто што напредњаци нису желели нити планирали да се догоди.

“Ово је на неки начин и разводњавање целе приче, односно пребацивање фокуса на ствари које нису релевантне како би се прикриле важније ствари. А уз све то се терет пребацује на Вучића, који од самог почетка није директан актер. Ово је и комуницирање са бирачима СНС, а можда и више са онима који су неодлучни и размишљају да гласају за СНС како се не би поколебали и поставили неко питање. Морала је да уследи реакција јер се не сме дозволити осипање бирача. Зато Вучић себе поставља у центар збивања залажући свој ауторитет који је код бирача далеко већи у односу на остале челнике партије”, закључује Клачар.

Прочитајте ОВДЕ шта је Милош Вучевић рекао о афери “Јовањица”.

Извор: Данас

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Колумне

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА