Најновије

10 Аутомобила које не бисте требали да продате због увећања њихове врендности

Купите јефтино, продајте повољно! Ово је животни мото свих препордавца, агента за некретнинте, као и продавача аутомобила.

Илустрација. (Фото: carVertical)

У то име, тржиште половних аутомобила функционише на готово исти начин. Баш зато и није изненађење што постоји много понуда да се обезбеди ауто у сврхе инвестиција.

Али, бити колекционар луксизних аутомобила захтева доста улагања као и не тако јефтине трошкове преноса. Такође, знање о готово свим моделима аутомобила је неопходно за овај подухват.

Експерти који раде у регистру за податке историје возила у carVertical-у су анализирали тржиште аутомобила и припремили су 10 аутомбила које не бисте требали да продате звог увећања њихове вредности. Они су користили податке из carVertical базе која садржи хиљаде извештаја о историји аутомобила, све у циљу да истраже статистичке податке о одређеним моделима. Ово је финална листа:

Alfa Romeo GTV (1993 - 2004)

Специјалисти за дизајн у Alfa Romeo тиму, који су одувек фаворизовали одважне и аутентичне одлуке, су реконструисали свој приступ дизајна када је у питању Alfa Romeo GTW.

Као и већина купе возила у то време, Alfa Romeo GTW је био доступан са 4 или 6-цилиндричним мотором на безнин. Без обзира што се њихов 4-цилиндрични мотор показао као брз и агилан, ипак је фантастична Буссо верзија са 6 цилиндра била вреднији избор. 

Мотор, који је уствари представљао кеца у рукаву Alfa Romeа, је понајвише заслужан за значајно повећање цене Alfa Romeo GTW модела. Ипак као и сви остали италијански аутомобили, вредност ове Алфе не напредује истим растом као неки одређени немачки модели. Добро одржавани примери овог аутомобила се данас цене и до €30,000.

Према извештајима о историји аутомобила са carVertical платформе, чак је 29% ових аутомобила имали одређене дефекте који могу да утичу на рад аутомобила.

Audi V8 (1988 - 1993)

Ауди А8 је данас препознатљив као врхунац технике и инжињерства у свом бренду. Али, чак и пре Ауди А8 модела, Audi V8 је носи заставу своје компаније.

Овај елегантни модел је био доступан само са В8 мотором који је уједно и дао име овом аутомобилу тада. Неки од најјачих модела су чак имали и шестостепени систем пеноса такође.

Ипак, Audi V8 није упешатљив као BMW Серија 7, није чак ни луксузан као Мерцедес С Класа, али је дефинитивно посебан због других ствари. Audi V8 је поставио темеље данашње компаније која је врхунски произвођач аутомобила и одличан ривал BMW и Мерцедес компанијама. Уз све то, Audi V8 је много ређи него било који његов супарник и зато нема никаквог изненађења да се цена овог аутомобила само повећава.

Према извештајима о историји  аутомобила са carVertical платформе, 9% аутомобила овог модела имају неку ману, док је 18% подложно враћеној километражи.

BMW 540i (1992 - 1996)

Серија 5 BMW-а је деценијама била оличије класе и луксуза. Ипак, Е34 генерација је успела да се докопа неке златне средине између старијих модела и мало скупљих Е28 и Е39 који су доживели кризу средњих година. 

Варијанта мотора са 8 цилиндра је била доступна само неколико година. Као резултат тога, баш је ређе видети овај модел у Европи и Америци него BMW М5. Поред тога, снага В8 мотора је поприлично слична оној који нуди BMW М5.

Аспект који највише одушевљава код овог модела је његова приступачност; док је цена BMW М5 скочила до неба, 540и модел је остао мање више јефтин али то ће се ускоро променити.

Jaguar XK8 (1996 - 2006)

Jaguar XК8, који је дебитовао у деведестим, је био доступан у купе или кабриолет варијанти. Нудио је више различитих мотора као и много комфортних погодности како би угодио већини власника.

Jaguar XК8 је један од првих заиста модерних Jaguarа, а то је наравно повисило лествицу када су у питању квалитет, технологија, као и остале вредности. 

Уколико желите овај модел, будите спремни да дате између €15,000 и €20,000 за добро очуван примерак. Са друге стране, Jaguar XК-Р, који је направљен за праве љубитеље аутомобила, је још више скупљи.

Али, према извештајима о историји  аутомобила са carVertical платформе, 29% аутомобила ове врсте је имало мане, док је 18% имало враћену километражу.

Land Rover Defender (Series I, Series II)

Land Rover никада није крио чињеницу да је прва генерација Дефендер SUV дизајнирана да буде вишенаменско возило за оне који обрађују земљу. 
Његов једноставан дизајн и могућност да премости било коју препреку су омогућили Land Rover Defenderu статус веома способног теренца за било коју подлогу.

Данас, вредност Серија I и Серија II је изненађујућа за многе. Примера ради, SUV возила која су видела и лоше и добре дане се крећу између €10,000 и €15,000, док се она која су добро очувана са минималним улагањима крећу око €30,000.

Према извештајима о историји  аутомобила са carVertical платформе, 15% има проблеме, док 2% има лажирану километражу.

Mercedes-Benz E300, E320, E420 (1992 - 1996) 

Мерцедес је избацио чак 2 милиона W124 модела на пут, и то у релативно дугом периоду производње. Неки су завршили свој пут на отпаду, док остали још показују знаке живота. Добро очувани модели вреде богатсво!

Наравно, највреднији W124 модел је познат као 500е или Е500 (у зависности од године производње). Али, само пар корака ниже на лествици, Е300, Е200, и Е420 имају доста потенцијала да постану тражени модели око којих ће колекционари да се боре. 
Анализа од стране carVertical извештаја о историји аутомобила показује да 14% ових модела има дефекте, док се 5% цени да има враћену километражу.

Saab 9000 CS Aero (1993 - 1997)

Ахила тетива Volvo компаније је одувек био Saab. Код овог модела је на првом месту стављена безбедност, а тек онда шарм и јачина одличних турбо мотора. 

Saab 900 CS Aero припада средњој категорији лимузина. Представљен у мало каснијем процесу производње и одувек је сматран као најбољи модел Saab 9000 серије. Овај модел је буквално ’’тачка’’ на крају реченице у овом конкретном случају.

Saab 900 CS Aero је, како и сами закључујете, веома редак пример данас. Без обзира на то што Saab никад није јасно рекао колико је направио ових модела, овај конкретан модел се може показати као добра инвестиција.

Анализа од стране carVertical извештаја о историји аутомобила показује да 8% ових аутомобила има неки дефект.

Toyota Land Cruiser (J80, J100)

Toyota је одувек пуштала своје аутомобиле и њихове власнике да говоре о квалитету, и до дана данашњег, они отворено кажу да је Toyota Land Cruiser један од најбољих SUV модела на свету.

Поред тога што ова два модела имају исто име, њихов склоп има доста техничких и технолошких разлика. Ј80 је успео да обезбеди једноставност у вожњи са свакодневном функционалношћу. Ј100 је са друге стране доста луксизнији, дизајниран за дуга путовања и то без икаквих проблема.

Данас, специјалне погодности ова два аутомобила дозвољавају власницима Ј80 и Ј100 да своје аутомобиле нуде по изузетно високим ценама. Чак и они примерци који су видели све ћошкове света могу да се цене око €40,000.

Анализа од стране carVertical извештаја о историји аутомобила показује да 36% аутомобила овог модела има дефекте, док је 8% подложно враћеној километражи.

Volkswagen Corrado VR6 (1991 - 1995)

Volkswagen је, у протеклих пар деценија,  народу дао велики број аутомобила који и нису баш повољни. Али, Volkswagen Corrado ВР6 је дефинитивно изузетак.

Са веома аутентичним изгледом, посебним моторм, и одлично избалансираним системом за суспензију, овај модел ће вас натерати да се запитате зашто га нису више куповали деведестих.

Volkswagen Corrado није био ни близу популаран као Opel Calibra некада, али се то данас може приписати погодностима. Вредност ове 6-цилиндричне верзије је почела да расте тек у протеклих пар година, тако да очекујемо да се овај тренд настави.

Анализа од стране carVertical извештаја о историји аутомобила показује да 14% овог модела има дефекте, док се 5% показало са лажном километражом.

Volvo 740 Turbo (1986 - 1990)

У осамдесетим годинама, Volvo 740 је био доказ да се миљеник очева (а и мајки) може возити брзо скоро као Porsche 924.

Флексибилност на путу и могућност прикагођавања готово свим ситуацијама чине Volvo 740 Турбо модел одличним избором који временом добија на цени. Овај тренд раста цене овог модела се очекује да настави у позитивном правцу. 

Анализа од стране carVertical извештаја о историји аутомобила показује да 33% овог модела има неке дефекте, док се 8% бележи са враћеном километражом.

Закључак

Инвестирање у возила и аутомобиле је још увек концепт који многи не разумеју. Можда се чини као ризик, али са добрим познавањем аутомобила, овај посао може да донесе велике зараде и то за кратко време.

Али, уколико бисте хтели да купите високо цењени аутомобил, рачунајући на податке од carVertical-а које смо горе поменули, провера историје аутомобила је дефинитивно вредна. Ова се лагано може спровести путем коришћења царВертиал платформе. Са само бројем шасије и бројем регистрације, купци могу да одлуче да ли је неки аутомобил вредан тих пара или не – такође могу да виде да ли да избегну сваке даље преговоре.

Најчешће и најређе оштећени аутомобили у Европи! Више о томе ОВДЕ.

Извор: Вечерње Новости

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Колумне

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА