Портал наводи да се више од 10 процената делова руског путничког авиона произвди у САД, и да због тога америчко министарство финансија мора да одобри испоруку како би се она реализовала.
"Чини се да због непостојања лиценце од стране Канцеларије за контролу страних средстава при америчком министарству финансија, не постоји питање да ли неко може да се снабдева авионима", рекао је представник Удружења иранских авиолинија Максуд Асади Самани.
Он је додао да би за замену америчких делова требало много времена.
Крајем априла компанија Sukhoi Civil Aircraft на сајму Eurasia Airshow потписала је меморандуме о намери за испоруку 40 SSЈ-100R до 2022. године са две иранске авиокомпаније.
SSЈ-100 је први авион овог типа развијен у Русији. Припада породици регионалних ваздухоплова. Домет летења основне верзије - 4.4 хиљада километара, капацитет - 98 путника.
Производња ЅЅЈ-100 почела је 2011. године. У иностранству овај авион се користи у Мексику и Ирској, и највећем авиопревознику у Русији - "Аерофлоту".
Какво је стање у Сирији, сазнајте ОВДЕ.
Извор: Правда