Најновије

ВЕЛИКИ ПЛУТАЈУЋИ ПРОБЛЕМ АМЕРИЧКИХ МАРИНАЦА: Корпус полагао велике наде у њега, а онда су почели проблеми! (ВИДЕО)

Безбедносни проблеми спречавају амфибијско борбено возило (АЦВ) америчких маринаца у операцијама на води.

Америчка војска. (Фото: marines.mil)

У објави на Твитеру прошлог месеца, маринци су објавили да су обуставили „операције на води након што су идентификовали проблем са механизмом за вучу. Марински корпус ради на идентификацији и отклањању узрока проблема. "

У званичној изјави Корпуса маринаца прецизирано је да је то потез „из предострожности“. У објави корпуса на Твитеру се такође наводи да је „реална обука витална компонента спремности, а марински корпус је посвећен томе да маринцима обезбеди обуку у што безбеднијим условима; ово укључује обезбеђивање функционалности возила и опреме. "

Године 2020., у фаталној несрећи у којој је учествовало јуришно амфибијско возило из доба Вијетнама (ААВ) погинуло је осам маринаца и један морнар током летне вежбе на мору. Био је то најсмртоноснији инцидент са ААВ у историји корпуса маринаца Сједињених Држава и вероватно разлог зашто Корпус тако озбиљно схвата безбедност амфибијских борбених возила.

Након обуке, ААВ је известио о преузимању воде на путу до амфибијског транспортног пристаништа. Убрзо након тога, ААВ је потонуо са укупно петнаест маринаца и једним морнаром на броду. Седам маринаца и један морнар нису успели да побегну из возила након што је потонуло, а ААВ је био само 1500 метара од обале.

Марински корпус добио је нове АЦВ -ове 2020. године и полако је почео постепено укидање ААВ -а, који је до 2020. био у служби скоро пола века. Међутим, пут до увођења замене за ААВ био је пун препрека

Ранија замена ААВ -а под називом Екпедишонари Фајтинг Вијаклс (ЕФВ) покушала је да споји све жеље корпуса на једну платформу: ЕФВ је имао снажан топ од 30 мм и био је невероватно брз на води захваљујући увлачном прамцу који је дао ЕФВ глисер -сличне брзине. Поред тога, двоструки млазови воде са задње стране ЕФВ -а покретали су возило док је у води, а увлачне заклопке прекривале су трагове ЕФВ -а у води, дајући му врло гладак подводни профил.

Упркос великим надама и високим перформансама док је био на копну или маневрисао на мору, ЕФВ је имао проблема са поузданошћу, а кварови су били чести. Штавише, фокус маринског корпуса на копненом ратовању после 11. септембра, заједно са трошковима балона у програму, на крају је довео Корпус до тога да укине програм.

Иако је у УСМЦ сервису, нови АЦВ далеко је од савршеног. Процена једног маринског корпуса захтевала је неколико модификација возила, укључујући модификовану командну станицу за помоц́ при уласку у возило, побољшане могућности опоравка возила ако је АЦВ -у потребна подршка и побољшану заштиту вешања и управљања возила од крхотина на које се наишло на бојном пољу, концертина жица посебно. Дакле, док је АЦВ већ у употреби, корпус има још посла на возилу како би се осигурала ефикасност и безбедност бојног поља.

Хрватска наоружава шиптаре! Више о томе ОВДЕ.

Извор: Курир

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Колумне

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА