Најновије

Блумберг: Нови коридори учиниће Русију срцем већег дела светске трговине

Два нова транспортна коридора – кроз мора Северног леденог океана и копненим путем преко Ирана могу помоћи Русији да ослаби утицај западних санкција. Осим тога ови нови путеви трговине могли би да ојачају окретање Москве од Европе ка азијским силама Кини и Индији.

Сукоби на Блиском истоку пореметили су глобалну трговину, а Русија наставља да гради два нова транспортна коридора која повезују Азију и Европу како би ублажила санкције које су јој наметнуте, пише Блумбе

Бродски пут северним морима Арктичког океана и железнички пут кроз Иран могли би да још више подстакну удаљавање Русије од Европе и да је потпуно окрену ка азијским силама Кини и Индији.

Ови коридори имају потенцијал да Русију учине „срцем већег дела међународне трговине“, чак и време санкција док  Сједињене Америчке Државе и њихови савезници покушавају да је изолују Москву због рата у Украјини.

Ове руте могу скратити време транзита за 30 до 50 одсто у поређењу са рутама кроз Суецки канал и помоћи да се избегну безбедносни проблеми у Црвеном мору, где Хути побуњеници нападају међународне бродове због израелског рата против Хамаса у Појасу Газе.

Док САД и њени западни савезници упркос свим предностима, избегавају ове „руске руте“ највеће економије Азије и Персијског залива показују интересовање за њих. Ипак, нови коридори и даље имају препреке који нису у потпуности савладане.

Застарела иранска инфраструктура кочи развој међународног транспортног коридора север-југ који повезује Индију са европским делом Русије.

Што се тиче Северног морског пута, чак и са убрзаним климатским променама и активним топљењем арктичког леда што коридор чини све одрживијом опцијом, и даље постоје огромни логистички проблеми дуж удаљене руске обале.

РУСИ РАЗОРИЛИ УКРАЈИНСКУ БАЗУ: Погођени С-300 и неколико МиГ-29 (ВИДЕО)

Извор: Политика

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Колумне

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА