Најновије

Најчешће и најређе оштећени аутомобили у Европи! (ФОТО)

Једна од најбитнијих ствари које треба да знате око куповине половњака је да ли је аутомобил био у саобраћајној несрећи. Уколико је аутомобил оштећен, његова лимарија је ослабљена, што значи да свака следећа несрећа је много опаснија и по аутомобил и по путнике. Такође, веома је ретко да возачи адекватно улажу у поправке после лупања. Све је више случајева где се аутомобил јефитно поправи чисто како би успео да се прода.

Илустрација. (Фото: CarVertical)

Шанса да налетите и купите возило које је оштећено варира од бренда и модела аутомобила. Док већина возача претендује да купи поуздан и модерињи ауто, млађи неискусни возачи све чешће бацају фокус на јачину мотора, спортске перформансе, као и генерални изглед аутомобила уместо да гледају пасивне и активне стране сигурносних спецификација. 

Методологија Истраживања

Извор информација: Ово истраживање је базирано на извештајима о историји аутомобила генерисаним од стране корисника carVertical платформе. Ова платформа пружа детаљан извештај историје аутомобила користећи број шасије ВИН, према коме можете заисгурно добити информације о свакој несрећи у коме је ауто био, сваком оштећеном делу, као и колико је коштала поправка, плус још доста тога.

Период спровођења студије: Од Јуна 2020 до Јуна 2021.

Узорак информације: Близу милион извештаја о историји аутомобила је анализирано.

Укључене државе: Пољска, Румунија, Мађарска, Чешка, Бугарска, Хрватска, Србија, Словачка, Словенија, Русија, Белорусија, Француска, Литванија, Украјна, Летонија, Италија, Немачка.

Топ 5 Најчешће оштећених аутомобила

Према car извештајима, табела испод приказује пет марки аутомобила у Европи који су најчешће оштећени. Такође, уочите најчешће модела који су лупани; сви аутомобили имају различите карактеристике и популарни су различитим типовима возача.

Као што и сами видите, Леxус заузима прво место. Аутомобили ове марке су поуздани и јаки, и баш зато возачи знају да прецене своје возачке способности што их на крају доводи до катастрофе. Исто важи и за Јаугар и БМW аутомобиле. На пример, спротска верзија БМW Серије 3 и Јаугар XФ су релативно јефтини аутомобили за своју марку, а опет су превише агилни и брзи.

На другом месту је Субару који јасно показује да чак и системи са погоном на сва четри точка не могу увек да вас заштите у незгодним ситуацијама. Додуше, они који купују Субару аутомобиле чешће возе ван градова. Њихов софистицирани алл-wхеел-дриве систем (АWД) је у могућности да превазиђе готово било који изазов, али када се на шумском или земљаном путу одједном нађе доста леда или блата, чак и тада није сигурно да ће се аутомобил зауставити довољно брзо.

А ту је и Дачија – једна од најјефтинијих марки аутомобила на свету. Они производе минималистичне аутомобиле где се углавном води рачуна о буџету. Баш због своје приуштивости, Дачије одликује слаба коњска снага, а незгоде се могу десити углавном због непажње. 

Топ 5 Најређе оштећених аутомобила

Према carVertical извештајима, табела испод показује 5 марки аутомобила које су најређе учесници саобраћајних незгода. Алармантно је то да се чак и овде сусрећемо са високим процентима; не постоји марка аутомобила са мањим процентом јер чак и када се догоди једна незгода, пречесто је више аутомобила укључено. 

Ови резултати приказују да популарност марке и карактеристике аутомобила утичу на то да се аутомобил нађе у несрећи. На пример, Фиат производи само компактна возила. Цитроен и Пеугеот марке углавном пружају приступачне аутомобиле са мотирма који варирају између 100 и 150 коњских снага. Овакве карактеристике готово никад је привлче возаче који желе јако убрзање како би пробијали ограничења брзине.

Топ 10 држава са највећим процентом оштећених аутомобила

Током ове студије, carVertical је анализирао извештаје разних европских земаља. Резултати у овој табели показују у којим државама је проценат оштећених аутомобила највећи.

Варијације приказане у табели се највећим делом односе на навике возача и економски ниво државе. Они који живе у државама са јаким бруто домаћим производом (БДП-ом) могу у просеку приуштити новија возила. Али, када говоримо о деловима Европе где су мале плате, онда је више вероватно да се возе јефтинија возила која су најчешће оштећена, или увежена из иностранства.
Навике и потребе возача такође утичу на ове резултате у табели. Без обзира на то што је претходно истраживање илмитирано. То се дешава због тога што одређена тржишта имају лимитиран број података, што даље доводи до тога да осигуравајуће куће имају много мало информација које се односе на то да ли је аутомобил оштећен и на предиспозиције возача.

Закључак

Данас, саобраћајне несреће су растући проблем. Писање порука, обављање позива, уношење хране и пића - Возачи обављају много других активности које, пре или касније, доводе до несрећа. Такође, мотори на аутомобилима постају превише јаки да су људи на граници контролисања машине током вожње. 

Детаљна поправка аутомобила након судара је веома скупа, баш зато је не могу сви приуштити. Оригинално стањ аутомобила се мора вратити у нормалу, заштитни јастуци да се врате на своја места, итд. То је разлог да већина возача нађе јефитиније, мање сигурне, варијанте. Баш зато је данас све ушесталија појава да се на путу спазе несигурни аутомобили. 

Топ 5 најчешћих превара које морате да избегнете – Према аланизи carVertical-а! Више о томе ОВДЕ.

Извор: Правда

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Колумне

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА