Pročitajte još:Rambo Amadeus: Odbio sam B92 zbog „Utiska nedelje“Parfemi i mirisni proizvodi koriste se vekovima za ostavljanje boljeg utiska. Prethodne studije su pokazale da percepcija facijalne privlačnosti može biti uzrokovana korišćenjem prijatnih ili neprijatnih mirisa. Ipak, ostaje nejasno da li mirisi utiču direktno na vizuelnu precepciju karakteristika lica ili alternativno, putem emocionalne evaluacije koja se odigrava u mozgu. Ova studija se koncentrisala na principe na osnovu kojih sudimo o nečijoj privlačnosti i broju godina i uključuje dva različita metoda obrade: atraktivnost se posmatra kao emocionalni proces, dok se na godine gleda realistički. Vizuelni tragovi starosti (više bora i nedostataka) posmatrani su realistično, tako da lep parfem starije nije podmladio u očima drugih. Stariji ljudi koji su prijatno mirisali izgledali su još starije, a mladi mlađe. Izvor: Blic Žena
Amerikanac a heroj? Kod Rusa i takvi postoje
Postoji jak po svom emocionalnom naboju i zastrašujući po svojoj dokumentarnoj istini film...