Pročitajte još:Proizvodnja luksuznih brendova, naročito "ferarija", za kojim je trenutno potražnja najveća u Kini kod novopečenih milionera, biće udvostručena. Raste, takođe, potražnja i za modelima "maserati", luksuznim limuzinama koje su spoj "ferarija" i automobila za poslovne ljude. Fijat u svojim studijama predviđa povećanje tražnje u segmentu luksuza, a tu je i najveća zarada, kažu čelnici ovog italijanskog proizvođača automobila. Izvor: Tanjug(UZEMIRUJUĆI SADRŽAJ) Hirurg na Fejsu objavio video klip i slike pacijenta s nožem u grudima!
U 2015. 10.000 automobila iz "Fijat-Srbija"!
Fijat trenutno nema nameru da proizvodi bilo koji novi model u Kragujevcu, rečeno je Radioteleviziji Srbije na sajmu automobila u Parizu, gde je predstavljen novi fijatov model "500-iks". Model "500-iks" podseća na "Fijat 500-L", a u suštini je potpuno novi model koji se neće montirati u Kragujevcu već u Italiji. FAS će i sledeće godine biti izvoznik broj jedan u Srbiji, a Vlada Srbije će, kako kažu u Fijatu, iskoristiti posetu predsednika Rusije Vladimira Putina Srbiji za nastavak razgovora o izvozu FAS-ovih automobila u Rusiju. Prema predviđanjima, kako je navedeno, gotovo svi evropski proizvođači će zbog ukrajinske krize ove godine zabeležiti gubitke, rusko tržište je zbog pada rublje smanjeno za 30 odsto a glavni problem u izvozu su visoke carine i porezi. - Naš partner u ovom poslu, Vlada Srbije iskoristiće posetu predsednika Putina Beogradu i obnoviti sa ruskom stranom razgovore o uvozu kontingenta od 10.000 autombila iz Kragujevca u Rusiju bez carine, izjavio je Đan Luka iz italijanskog "Fijata". Đan Luka kaže da se čak 67 odsto automobila "Fijat 500-L" proizvodi u Kragujevcu i dodaje da se bukvalno od table lima do montaže automobila sve radi u fabrici u Srbiji. Radi se veliki broj komponenti enterijera, veći deo plastike i samo se motori i menjači uvoze, rekao je on. Prema njegovim rečima, Fijat "500 L" kao okosnica i evropske i svetske prodaje ostaje "broj jedan" u Kragujevcu i Fijat planira da u 2015. oko 30 do 40 hiljada tih automobila izveze van Evrope, a najviše u SAD. Prihod od takve proizvodnje i izvoza bio bi, navodi Đan Luka, oko milijardu evra, što je sasvim dovoljno ako se uzmu u obzir kolebanja tržišta. -Veoma smo zadovoljni saradnjom sa Vladom Srbije koja nam je partner u ovom poslu i bez koje se on ne bi odvijao na ovako efikasan način, rekao je on. Fijat na globalnom planu ne razmatra prodaju nijednog svog brenda, iako je bilo najava da bi neke marke poput "alfa romea" ili "lanče" mogle da se nađu u rukama folksvagena.
Bonus video
Molimo Vas da donacijom podržite rad
portala "Pravda" kao i TV produkciju.
portala "Pravda" kao i TV produkciju.
Donacije možete uplatiti putem sledećih linkova:
PAŽNJA:
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.
Kolumne
Išćenko: Za preostale Ukrajince je najbolje da Ukrajina što pre prestane da postoji kao država
Ukrajini će najlakše biti 2025. godine. Ranije je malo toga zavisilo od nje, a sada ni njena...
Tahrir Al-Šam će biti u velikoj geopolitici
Priča o usponu militanata Tahrir al-Šama na sirijski tron biće još dugo obavijena tajnama ...
NESTOROVIĆ: Tri moguća scenarija za 2025. godinu
Arktik: Kako Rusi sređuju svoju kuću
Moj kum i ja ne volimo izraz „volonter“: pošto smo obojica Sloveni (on je Srbin, a ja Rus)...