BEOGRAD - Kancelariji za brze odgovore pri Ministarstvu rada dnevno stiže oko 60 zahteva i pitanja građana u vezi sa ostvarivanjem nekih od njihovih prava, a hiljade građana u roku od najviše pet dana dobilo je odgovore za ono što ih je interesovalo, izjavio je danas ministar za rad Aleksandar Vulin.
Vulin je Tanjugu kazao da je to pokazatelj da je Kancelarija opravdala svrhu svog postojanja. U jednom danu oko 60-ak ljudi zatraži informaciju o ostvarivanju nekog od svojih prava, odnosno kako mogu da dođu do određenih prava, da provere zašto im je, odnosno da li im je neko pravo uskraćeno, a maksimalni rok za odgovor je pet dana. "Kancelarija za brze odgovore je svakako opravdala svoje postojanje. Nekoliko hiljada naših sugrađana dobilo je odgovore na svoja pitanja, odnosno nekoliko hiljada sugrađana je bez administriranja, troškova i bez velikih napora došlo do znanja koje im je bilo potrebno o nekom svom pravu", poručio je Vulin. Najšće se mlade majke interesuju o propisima koji regulišu njihova prava i obraćaju se sa pitanjima kako da ostvare porodiljski dodatak, kako da podnesu dokumentaciju za dobijanje dečjeg dodatka, zatim kako se prijaviti na neki od konkursa koji raspisuje ministarstvo i slično.
Pročitajte još: Berlin bi da menja Ustav Srbije! Dačić razgovarao sa Šešeljem sadržaj razgovora se ne zna
"To su životna pitanja i uglavnom se tiču našeg ministarstva, a vrlo često se pojavi neko pitanje koje nema nikakve veze sa našim delokrugom rada i mi svejedno odgovorimo, odnosno uključimo u to i drugi deo državne administracije koji se bavi tim pitanjima", kazao je Vulin. Građani se najčešće javljaju i sa pitanjima koja se tiču tumačenja određenih pravnih akata, kao i sa željom da ih ministarstvo zaštiti, ponekad od mobinga, nepravedenog otpuštanja, menjanja radnog mesta ili nečeg sličnog. Izvor: Tanjug