SAD - Guglov servis za prikazivanje video sadržaja JuTjub po prihodima je već prestigao neke od većih svetskih televizija a polako se približava najvećima - prema izveštaju eMarketera, u 2014. prihodi im dosežu 5,6 milijardi dolara, piše hrvatski Jutarnji list.
Vrte pare! (Foto: 2slick.com)
Impresivan godišnji rast od 51 posto još je impresivniji kada se usporedi s rezultatima konkurenata. Recimo, omiljena kabelska televizija AMC Networks - autor hit-serija kao što su “Breaking Bad” ili “Walking Dead” i u čijoj su mreži AMC, IFC, WE tv, Sundance Channel te IFC Films studios - u zadnjem kvartalu imala je prihode od 395 miliona dolara, što bi na godišnjem nivou bilo 3,5 puta manje od JuTjuba. JuTjubov oglašivački biznis takođe beleži značajan rast - ove bi godine trebao doneti 1,13 milijardi dolara, 39 posto više nego lani, kada su zaradili 810 miliona. Servis ima mnogo veću publiku nego rivali poput Fejsbuka, AOL-a, Jahua ili Majkrosofta i daleko više video isečaka, ali monetizacija silnog prometa još je slaba.
Pročitajte još:Ugovor sa Majkrosoftom za osnovne i srednje škole
Izvor: Pravda
Molimo Vas da donacijom podržite rad
portala "Pravda" kao i TV produkciju.Donacije možete uplatiti putem sledećih linkova:
PAŽNJA:
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.