Pročitajte još:Jednim od favorita za direktorsku funkciju smatran je Milanko Šarančić, bivši direktor „Železnica“, nepravosnažno osuđen za malverzacije pri nabavci vozova iz Švedske, čime je budžet oštećen za 1,2 miliona evra. On je, kako se saznaje, na testovima „delimično zadovoljio“. Uprkos tome, on smatra da su testovi inteligencije bili prosti ko pasulj. - Meni je sve bilo lako i mislim da sam test baš dobro uradio - zaključio je Šarančić, koji se i dalje nada funkciji. Izvor: KurirIstorijsko svedočanstvo iz 1909. o silovanju srpskih žena za vreme turske okupacije Kosova (FOTO)
Kandidati za direktora Železnice pali na testu inteligencije
Među njima trojica su potpuno omanula i nisu pokazala ni minimum logičkih, matematičkih i organizacionih sposobnosti potrebnih za rukovođenje „Železnicama“. Kandidati su testove inteligencije i ličnosti radili sredinom prošlog meseca. Kao u školi, sedeli su u klupama Vladine službe za upravljanje kadrovima i više od tri sata za računarom rešavali zadatke. I samo petoro je u potpunosti zadovoljilo tražene veštine! - Niko mi nije rekao da nisam položio testove inteligencije i ličnosti. Mislio sam da sam relativno dobro uradio - kaže zbunjeno Momčilo Jelić, jedan od kandidata koji je pao na ispitu. On priznaje da pojedine zadatke nije baš najbolje razumeo. - Neki zadaci nisu bili jasni, oni koji su ih sastavljali nisu dobro objasnili šta traže. Mislim, pre svega, na zadatke u kojima se procenjuje psihomotorika, to jest prostorna konekcija, kako su je nazvali... Tu imate neke figure, geometrijska tela, i od ponuđenih slika na kojima su crte, linije i ostalo morate da izaberete one koje logički odgovaraju ponuđenom nizu. Međutim, meni nije bilo jasno da li treba izabrati jednu ili dve takve slike. Ali ni većini drugih kandidata to nije bilo jasno - pravda se Jelić, koji je, inače, načelnik odeljenja za ekonomske poslove, nabavke i opšte poslove u „Železnicama“. On kaže da su neki zadaci bili bespotrebni: - Ako imate nekog ko se razume u saobraćajne propise, a ne zna da vozi, ne mora da znači da ne treba da se bavi poslovima vezanim za saobraćajne propise.
Bonus video
Molimo Vas da donacijom podržite rad
portala "Pravda" kao i TV produkciju.
portala "Pravda" kao i TV produkciju.
Donacije možete uplatiti putem sledećih linkova:
PAŽNJA:
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.
Kolumne
Išćenko: Za preostale Ukrajince je najbolje da Ukrajina što pre prestane da postoji kao država
Ukrajini će najlakše biti 2025. godine. Ranije je malo toga zavisilo od nje, a sada ni njena...
Tahrir Al-Šam će biti u velikoj geopolitici
Priča o usponu militanata Tahrir al-Šama na sirijski tron biće još dugo obavijena tajnama ...
NESTOROVIĆ: Tri moguća scenarija za 2025. godinu
Arktik: Kako Rusi sređuju svoju kuću
Moj kum i ja ne volimo izraz „volonter“: pošto smo obojica Sloveni (on je Srbin, a ja Rus)...