Fijat 500L od aprila sa pogonom na metan!
"Model 500L sa pogonom na metan će biti vrlo interesantan za sve koji prelaze puno kilometara u gradskoj vožnji, kao što su, na primer, taksisti", rekao je Čučković za Tanjug. On je rekao da fAS neće proizvoditi 500L sa pogonom na metan (CNG) unapred već će se praviti isključivo za veće narudžbine, koje se očekuju od preduzeća. "Mi pravimo jedan specijalan program upravo za taksi službe, u Beogradu i ostalim većim gradovima Srbije, koji želimo da predočimo taksi udruženjima i da možda, ako sve to i zaživi, napravimo jedan nacionalni taksi koji ne bi bio izvan udruženja, ali bi u okviru svakog udruženja postojao ogranak 500 L taksi", naglasio je Čučković. Prema njegovim rečima, 500L će imati "tvin er" motor od 900 kubika sa specijalnim pogonom na metan. Čučković je kazao da je rok isporuke najviše 45 dana. On je kazao da će od početka aprila u ponudi fAS - a, takođe, biti i fijat 500L klasik na tečni naftni gas (TNG). Marketing menadžer kompanije fijat je rekao da fAS ima dobru saradnju sa privredom i kompanijama, kao i da je tzv. flotna prodaja veoma važan segment, s obzirom da se dosta preduzeća opredeljuje za kupovinu novih vozila. On je kazao da su fijat 500L prepoznale mnoge kompanija kao dobro službeno vozilo, kao i renta-kar kuće. Vožnja automobila sa pogonom na metan odnosno komprimovani prirodni gas je jeftinija od vožnje na TNG - mešavinu propana i butana, ali se ne mogu svuda naći pumpe sa metanom. fAS je zajednička kompanija italijanske kompanije fijat koja ima 67 odsto vlasništva i države Srbije sa 33 odsto vlasničkog udela. U fabrici fAS - a u Kragujevcu se ekskluzivno pravi model 500L, kao nacionalni automobilski brend Srbije. Izvor: Tanjug
Bonus video
Molimo Vas da donacijom podržite rad
portala "Pravda" kao i TV produkciju.
portala "Pravda" kao i TV produkciju.
Donacije možete uplatiti putem sledećih linkova:
PAŽNJA:
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.
Kolumne
Ćeranić: Glavne zapadne ambasade prate svaki Dodikov uzdah, a o zločinu u ime Alaha – preko volje
Problemi sa logikom, ili Kako je Rusija zatvorila benzinsku pumpu
U Kazanju je završen sastanak zemalja-članica BRIKS-a. Neki od rezultata.
VLADIMIR DIMITRIJEVIĆ - BOGOSLUŽBENA REFORMA: Šta je učio patrijarh Pavle ( KNJIGA NA POKLON )
Već decenijama u Pravoslavnoj Crkvi traju pokušaji reforme bogosluženja.
Slobodan Antonić: Etnički neutralna Srbija
Na crnoj listi pesama zabranjenih za emitovanje na radiju i TV, sve do kraja osamdesetih god...