Najnovije

Unapređenje ugostiteljskog sektora u "Merkuru"

VRNJAČKA BANJA - Specijalna bolnica" Merkur" iz Vrnjačke Banje se konstantno trudi da unapredi sve aspekte svojih usluga. Ovoga puta akcenat je stavljen na poboljšanje ugostiteljskih usluga.
Specijalna bolnica "Merkur" (Foto: Pravda)

Specijalna bolnica "Merkur" (Foto: Pravda)

Merkur je u saradnji sa organizacijom SERSA (Udruženje profesionalnih Sommeliera Srbije) organizovao edukaciju svojih zaposlenih u ugostiteljskom sektoru. Za realizaciju ovog projekta , u ime organizacije SERSA, su bili zaduženi predsednik ovog Udruženja Dejan Živkoski i Nenad Veljković. Edukacija je bila podeljena u dva dela – jedan deo je bio namenjen osoblju restorana i aperitiv bara, a drugi kuhinjskom osoblju. - Program obuke osoblja restorana i aperitiv bara se stojao iz tri dela. Prvi deo se odnosio na pitanje kvalitetne usluge u hotelsko-ugostiteljskom poslovanju. Drugi deo obuke je bio posvećen vinima. Zaposleni su imali priliku da saznaju mnogo novina o ovoj temi- od upoznavanja sa različitim sortama grožđa, preko proizvodnje vina do njegovog pravilnog posluživanja. Ophođenje je bilo tema trećeg dela obuke. Ovde nije bilo samo reči o važnosti uspostavljanja dobrog odnosa sa gostima već i o uspostavljanju kvalitetnih odnosa među zaposlenima koji su ključ uspešnog poslovanja",rekao nam je tim povodom mr dr dejan Stanojević direktor Specijalne bolnice "Merkur". Osoblje kuhinje je kroz ovu obuku saznalo veliki broj novina u vezi načina serviranja i pripreme hrane. Prezentovani su im načini serviranja u hladnoj kuhinji kao i načini za unapređenje serviranja i postavljanja švedskog stola. Savremeni načini pripreme bifteka sa povrćem i začinskim biljem i kiša, kao i priprema predjela za jednu i četiri osobe su takođe prikazani u okviru ove obuke. Zaposleni u SB Merkur su bili u prilici da, od iskusnih stručnjaka, dobiju savete koji će im pomoći da odgovore potrebama i zahtevima savremenog gosta. - Merkur je i ovim projektom pokazao da čini sve kako bi gosti uživali u svim blagodetima koji su im na raspolaganju u ovoj Ustanovi. Nakon uspešno sprovedene edukacije, ugostiteljski radnici Merkura su, sasvim sigurno, svoje usluge podigli za lestvicu više što će dodatnu uvećati zadovoljstvo gostiju, kako domaćih tako i stranih", dodao nam je na kraju mr dr Dejan Stanojević. Izvor: Pravda/ Dragan Ivković

Bonus video

Molimo Vas da donacijom podržite rad
portala "Pravda" kao i TV produkciju.

Donacije možete uplatiti putem sledećih linkova:

PAŽNJA:
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.

Kolumne

Najnovije vesti - Ratni izveštaji

VREMENSKA prognoza

Najnovije vesti - PRAVDA