Promenom vlasnika Bus plusa, Beograd bi mogao da dođe do većih godišnjih prihoda od naplate karata za gradski prevoz u izosu od 200 do 300 miliona dinara, izjavio je danas sekretar Privremenog veća Beograda Goran Vesić.
Vesić je Tanjugu rekao da je naplata gradskog prevoza sada ispod zadovoljavajućeg nivoa i da su u Gradu ubeđeni da bi novi operater to mogao da promeni. Vesić je rekao su predstavnici Grada imali intenzivne pregovore prošle sedmice sa zastupnicima turske kompanije, koja je vlasnik Bus plusa, ali je podsetio da dogovor nije postignut. - Predsednik Privremenog organa Siniša Mali je naredio Direkciji za javni prevoz i drugim gradskim organima da počnu pripreme za raspisivanje tendera za novog operatera za tu uslugu. Ako se ništa dramatično ne promeni, tražićemo novog partnera, s tim da će Grad biti većinski vlasnik - rekao je Vesić. On je ukazao da je to što Grad nije imao udela u Bus plusu i bio osnovni problem. Vesić je zaključio da će se raditi na tome da taj sistem pripadne Gradu, što će povećati naplatu karata, obezbediti veće investicije i uvesti više reda u gradski prevoz. Mali je u petak, 4. aprila, rekao da Bus plus nije u skladu sa interesima grada i da se u razgovorima sa predstavnicima "Apeksa" nije došlo do prihvatljivog rešenja. Sistem Bus plus nije se pokazao operativnim zbog toga što se naplata karata poslednjih godinu dana drastično smanjila, a grad je samo prošle godine na ime subvencija isplatio GSP 7,5 milijardi dinara, rekao je Mali, a preneo Beoinfo. Mali je ranije rekao da je ideja da strani partner obezbedi uređaje neophodne za taj sistem, a da prodaja markica ili kontrola pređu pod okrilje grada, kao i da ne veruje da će se sistem više zvati Bus plus. Izvor: Tanjug
Molimo Vas da donacijom podržite rad
portala "Pravda" kao i TV produkciju.Donacije možete uplatiti putem sledećih linkova:
PAŽNJA:
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.