Najnovije

Neću da potpišem ugovor na latinici

Od operatera mobilne telefonije u Srbiji možemo dobiti samo šipak kada tražimo ćirilicu (a "odgovorna" vlast to podržava). telenor logo Jedan čitalac je ustupio svoju prepisku sa operaterima mobilne telefonije. Odgovor je dobio ali na latinici. Dostavljamo dopis dotičnim firmama koje "odgovorno" posluju na tržištima kao što je srpsko. Dopis VIP-u i Telenoru. Poštovana gospodo, Informisan sam da vaša kompanija pruža usluge mobilne telefonije a pošto razmišljam o korišćenju istih potrebne su mi određene informacije. Pošto sam građanin Srbije i koristim u službenoj komunikaciji jedino ćirilično pismo na sajtu Vaše kompanije nisam mogao da se snađem jer je sav tekst na latinici odnosno na nekom čudnom engleskom jeziku te sam prisiljen da vam se obratim molbom da mi odgovorite na srpskom jeziku na ćiriličnom pismu. Interesuje me sledeće: Da li postoji mogućnost da se informacije o mobilnim telefonima, laptovima i drugim proizvodima iz programa vaše kompanije dobiju na srpskom jeziku na službenom pismu u Srbiji odnosno na ćirilici? Da li su uputstva za korišćenje proizvoda koje nudite na srpskom jeziku i ćiriličnom pismu? Da li može da se dobije informacija o tarifnim paketima na srpskom jeziku na ćirilici? Da li može da se dobije ugovor sa korisnicima na srpskom jeziku na ćirilici? Da li vaši mobilni telefoni podržavaju razmenu SMS poruka na srpskom jeziku na ćirilici? Srdačan pozdrav, Odgovor VIP-a Poštovani gospodine _______________, Zahvaljujemo Vam se na interesovanju za naše usluge. Povodom primljenog dopisa, ovom prilikom želimo da Vas obavestimo da kompanija VIP mobile d.o.o. u skladu sa Zakonom o službenoj upotrebi jezika i pisamo, nema obavezu korišćenja ćiriličnog pisma. Budući da Vip mobile d.o.o. nije javna institucija, shodno tome, nema ni obavezu korišćenja ćiriličnog pisma. Srpski jezik je službeni jezik u Republici Srbiji, a pismo koja su u upotrebi su podjednako ćirilično i latinično, u sredinama gde ga koristi većinsko stanovništvo ili nacionalne manjine. Sve informacije o trenutno dostupnoj ponudi mobilnih uređaja i njihovim karakteristikama, promocijama i pogodnostima možete pogledati na nošoj internet stranici: www.vipmobile.rs. Takođe, o navedenom se možete informisati i pozivom Vip korisničkog servisa no broj 060/1234, koji je korisnicima na raspolaganju 24 č svakog dana, ili posetom Vip prodajnog mesta. Vip mobile d.o.o, kao kompanija kojo želi da ispuni i da prevaziđe očekivanja svojih korisnika, i onih koji to žele do postanu, izuzetno ceni mogućnost direktne komunikacije sa svojim korisnicima. Ukoliko želite, možete posetiti najbliži Vip centar, gde će Vam naše ljubazno osoblje koje je zaduženo za pomoć i asistenciju korisnicima, na profesionalan način pružili odgovore na svako postavljeno pitanje i pomoći u odabiru mobilnog telefona koji bi najviše odgovarao Vašim potrebama. Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije o našim uslugama, na raspolaganju smo Vam putem elektronske pošte no adresi korisnickiservis@Vipmobile.rs, na broju telefona 060/1234, ili nas možete posetiti na svim Vip prodajnim mestima.
VIP u Bugarskoj, Belorusiji, Makedoniji može koristiti ćirilicu, a u Srbiji ne ,Foto: printskrin

VIP u Bugarskoj, Belorusiji, Makedoniji može koristiti ćirilicu, a u Srbiji ne ,Foto: printskrin

Odogovor Telenora Odgovor na dopis Poštovani gospodine ________, Zahvaljujemo se na vremenu koje ste odvojili da nam se pisanim putem obratite kao i činjenici da ste zainteresovani za korišćenje naših usluga. U Vašem dopisu izneli ste pitanje da li imate pravo da, kao građanin Srbije sklopite ugovor na srpskom jeziku - ćiriličnom pismu. Kao svim našim korisnicima uvek Vam je otvorena mogućnost da zasnujete pretplatnički odnos ukoliko posedujete važeću identifikacionu dokumentaciju a nemate ranijih dugovanja prema našoj kompaniji. Naši ugovori kao i ostali dokumenti su napisani na srpskom jeziku, a latiničnim pismom. Sve informacije o našoj aktuelnoj ponudi, cenama za ostvarene usluge, tarifinim paketima, specifikaciji mobilnih telefona iz aktuelne ponude, možete pogledati na našem zvaničnom sajtu www.telenor.rs, koji su opisani latiničnim pismom. Opšte uslove pružanja i korišćenja usluga u javnoj mobilnoj komunikacionoj mreži Telenor d.o.o. Beograd, uvek možete pogledati i u pdf-u preuzeti sa napred pomenutog sajta, tačnije linka: http://www.telenor.rs/sr/O-Telenoru/Telenor-u-Srbiji/Podaci-kompanije/Opsti-uslovi Kao kompanija koja punih sedam godina posluje na tržištu Srbije u svakom trenutku smo poštovali i poštovaćemo zakonske norme Republike Srbije. Obaveznost štampanja računa kao i informacija o uslugama, odnosi se na državne organe, organe autonomnih pokrajna, gradova i opština, ustanova, preduzeća i drugih organizacija kada vrše javna obaveštenja. Mi kao kompanija, koja ne spada ni u jedan od nabrojanih pravnih subjekta nismo u obavezi da u svojim dokumentima koristimo ćirilično pismo. Mobilni telefoni iz naše ponude mogu imati a i ne, u izboru jezika kojim želite da šaljete kratke poruke, ćirilično pismo. Izbor modela telefona zavisi od Vas, te u našoj prodavnici dobiti povratnu informaciju o modelima telefona koji podržavaju srpski jezik. Uvek možete posetiti Telenor prodavnicu ili pak pozvati naš Kontakt centar na broj 0639000, kada će naš Agent pružiti sve potrebne informacije u vezi sa cenama tarifnog paketa ili izbora mobilnog telefona. Izbor načina komunikacije je na Vama. Odgovor na upit korisnika podnet pisanim putem, bilo da je u pitanju odgovor koji dostavljamo putem pošte ili na mail je na srpskom jeziku, ali kao što smo gore pomenuli, latiničnom pismu. Nadamo se da ova činjenica neće biti prepreka u zasnivanju naše poslovne saradnje, te da će kvalitet naših usluga biti presudan u Vašoj odluci da nam poklonite svoje poverenje i da nas izaberete za svog operatera mobilne telefonije. Za sve ostale informacije, budite slobodni da nas kontaktirate. Srdačan pozdrav, Kontakt Centar Telenor d.o.o   Izvor: necuugovornalatinici.palankaonline.info

Bonus video

Molimo Vas da donacijom podržite rad
portala "Pravda" kao i TV produkciju.

Donacije možete uplatiti putem sledećih linkova:

PAŽNJA:
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.

Kolumne

Najnovije vesti - Ratni izveštaji

VREMENSKA prognoza

Najnovije vesti - PRAVDA