Najnovije

Pogledajte reklamu koja je uvredila islamski svet

Reklama za novi parfem "DŽast Kavali" podigla je svet na noge. Razlog tome nije provokativan izgled DŽordžije Mej DŽeger, ćerke legendarnog Mika DŽegera.
Foto: Jutjub

Foto: Jutjub

Seksepil 22-godišnje DŽordžije u reklami je istaknut u prvi plan, ali burne reakcije izazvalo je istetovirano slovo H na različitim delovima njenog tela. Istu tetovažu ima i muškarac koji je zajedno sa njom snimio reklamu. Ova reklama deo je kampanje italijanske modne kuće "Roberto Kavali", a veliki broj muslimanskih vernika smatra je spornom jer "pojeftinjuje i degradira jedan od svetih simbola njihove vere", piše "Dejli mejl". Slika DŽordžije Mej i manekena iz reklame nije izazvala samo verbalne reakcije, već i proteste u Londonu, Dizeldorfu i Los Anđelesu. Ako vam nije jasno šta je toliko sporno u reklami da bi neko protestovao, evo objašnjenja. Naime, tetovaža slova H koja krasi tela gospođica DŽeger i njenog partnera u reklami, predstavlja simbol korena arapske reči "Alah". To je zasmetalo sledbenicima islamskog sufizma, koji smatraju da je "tužno to što se ovaj simbol upotrebljava u svrhu sticanja novca" i zahtevaju da se sporni simbol izbaci iz reklame. "Korišćenje svetog simbola kako bi se stekao novac je neučtivo, uvredljivo i ponižavajuće", rekao je jedan od demonstranata Nasim Bahadorani. Roberto Kavali, koji ovaj simbol u svojim reklamama koristi još od 2011. godine, kaže da simboli nisu isti. NJegovu tvrdnju podržala je i Evropska unija, koja je odbacila zahtev grupe demonstranata da se sporno slovo H izbaci iz reklame. www.youtube.com/watch Izvor: Mondo RS  

Bonus video

Molimo Vas da donacijom podržite rad
portala "Pravda" kao i TV produkciju.

Donacije možete uplatiti putem sledećih linkova:

PAŽNJA:
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.

Kolumne

Najnovije vesti - Ratni izveštaji

VREMENSKA prognoza

Najnovije vesti - PRAVDA