Najnovije

Nema toga što žensko telo ne može da proda

Suknja je iz godine u godinu sve kraća i kraća, dekoltei sve dublji, a reklame sve više obiluju eksplicitnim slikama golog i razotkrivenog ženskog tela i scenama seksa. Ubeđujući nas da probamo i kupimo različite proizvode i živimo određenim stilom, marketinški stručnjaci se ne libe da nas u svakom slučaju i po svaku cenu ostave raširenih usta. Kažu da je važan utisak, a ništa ne ostavlja snažniji od- ženskog privlačnog tela.
Visoko seksualizovana kampanja "Burger Kinga", foto: blog.lib.umn.edu

Visoko seksualizovana kampanja "Burger Kinga", foto: blog.lib.umn.edu

Zvezde širom planete, a naše domaće daleko stidljivije upuštaju se u reklamiranje svega i svačega. Najradije biraju modne i kozmetičke brendove, koji promovišu stil, lakoću, lepotu, pune usne, vitak struk... Iako mnogi od tih proizvoda nemaju baš mnogo veze sa ljudskim(ženskim) telom, ono je uvek "kec iz rukava". - Žensko telo je generalno simbol neverovatne privlačnosti za apsolutno sve ciljne grupe. Suština reklame je da je ne zaboravite, a kada gledate zgodnu ženu to sigurno ostavlja jak utisak. Uz to, postoje istraživanja po kojima u trenutku kada gledate neku takvu reklamu, osećaćete se srećnije, lepše i kasnije kada vidite proizvod u radnji kupujete ga jer želite da se opet osećate tako. A sve to je na podsvesnom nivou i ne možemo svesno da kontrolišemo emocije - kaže za portal "Žena" Ivana Vukašinović iz PR agencije "Direct media".
Bacite oko:Pogledajte reklamu koja je uvredila islamski svet(VIDEO 18+) Danska vlada je zabranila ovu reklamu, pogledajte zašto(VIDEO) Ova je reklama šokirala mnoge!
Tako je do sada mnogo puta bio slučaj i da po neki oglašivač pretera, pa lokalne agencije zabranju reklame. Jedna od upečatljivijih je bila sa Pamelom Anderson, poznatoj da se uvek šepuri svojim telom, koja je u kancelariji odjednom počela da se dodiruje sa koleginicom. Feministkinje su bile najoštrije u osudi pomenutog reklamnog spota, koji, prema njihovim rečima vređa poslovne žene, ali i ženu uopšte, dok se vlasnici kompanije, pozivaju na to da ima mnogo eksplicitnijih muzičkih video klipova. Reklama je zabranjena, ali je ostalo pitanje degradirajuće upotrebe ženske seksualnosti u marketinške svrhe. I dok stručnjaci i marketinški magovi smatraju da upotreba seksualnosti, kao i prikazivanje dece u svrhu prodaje ne moraju obavezno da budu ponižavajući, postavlja se pitanje ko povlači granicu i kada treba reagovati. Dobar ukus i pristojnost je nešto na šta ne treba zaboraviti. Izvor: Blic žena

Bonus video

Molimo Vas da donacijom podržite rad
portala "Pravda" kao i TV produkciju.

Donacije možete uplatiti putem sledećih linkova:

PAŽNJA:
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.

Kolumne

Najnovije vesti - Ratni izveštaji

VREMENSKA prognoza

Najnovije vesti - PRAVDA