NOVI SAD - U okviru festivala Egzit održana je konferencija o nacionalnom brendiranju "Rebrand Serbia 2", 10. jula 2014. godine u Novom Sadu, a na njoj je predstavljen projekat nastao saradnjom eksperata iz Indije i tima festivala Egzit koji za cilj ima brendiranje Srbije. Reč je o projektu "Indija-Srbija".
Srbija do Indije! (Foto: Skrinšot)
Na svečanom otvaranju konferencije prisutnima se obratio direktor Egzit festivala, Dušan Kovačević, koji je istakao da imidž koji Egzit festival ima u svetu - zbog koga ga je britanski list "Ekonomist", kao najuticajniji svetski ekonomski magazin, nazvao jednom od „neprocenjivih srpskih investicija“, uz nezaobilaznog Novaka Đokovića - proizilazi upravo otuda što je Egzit od svojih početaka bio jedan pažljivo vođeni društveno korisni projekat.
Pročitajte još:Srbija – najbolja zemlja za investicije na Balkanu Činjenica je da Egzit festival svake godine okupi na desetine hiljade stranih turista iz celog sveta, i gostiju iz regiona, i u tom smislu njegov turistički značaj je neprocenjiv, kao i podatak da Egzit godišnje Novom Sadu i državi donese više od 15 miliona eura prihoda, kaže Kovačević. Projekat "Indija-Srbija" je zaživeo na internet adresi
indiaserbia.com, a o kakvom projektu je reč ćete najbolje saznati ukoliko posetite ovaj internet sajt. Mi vam otkrivamo da je reč o interesantnom takmičenju... Izvor: Pravda
Molimo Vas da donacijom podržite rad
portala "Pravda" kao i TV produkciju.Donacije možete uplatiti putem sledećih linkova:
PAŽNJA:
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.