Pročitajte još: Duringo: Buk može da obori cilj i na 12.000 metaraTviteraš Vangelis Karmiros napisao je, pozivajući se takođe na mapu putanje leta MH17 sa ovog sajta, da su malezijski avion i ukrajinski transportni "iljušin 76" odavali na radaru isti signal. - Dva aviona su se približila jedan drugom. Oni (pobunjenici) pokušali su da obore avion koji je nosio obnovu zaliha za brigadu. Verovali su da pucaju na vojni avion, ali su greškom oborili civilnu letelicu - napisao je Karmiros. Nakon tragedije, brojne avio-kompanije su proglasile Ukrajinu zonom u koju neće leteti, ali se sve do juče ruta preko Donjeckog regiona smatrala sigurnom za civilnu avijaciju. Prošle nedelje Ukrajina je zatvorila vazdušni prostor na istoku za civilni saobraćaj do visine 7.900 metara, ali je MH17 leteo na 10.600 metara. Proruske snage koriste relativno jednostavne rakete poput rakete zemlja-vazduh dometa 3.500 metara za ciljeve u vazduhu, zbog čega su očigledno avio-kompanije i ukrajinska kontrola civilne avijacije dozvoljavale avionima na velikim visinama letove iznad zabranjene zone. - "Malezija erlajns' je koristio ovu rutu godinama i uvek je bila sigurna. Čak 15 od 16 azijsko-pacifičkih avio-kompanija, a i neke iz Evrope lete tom trasom - rekao je malezijski ministar saobraćaja Liov Tijong Lai na konferenciji za štampu dodavši da "nije bilo instrukcija u poslednji čas da se promeni putanja leta". Izvor: Blic
Kad ruski ekonomista pročita Nikolaja Srpskog: Evropsko propadanje je davno predskazano
Vrhu Zapada je do mozga došla prosta mudrost: "Kada je ptica živa, ona jede insekte, ali k...