Pročitajte još:Novi Pazar: Huligani napali Kristijana Golubovića jer je podigao 3 prsta!Čume je vlasnik gotovo svih objekata u centru Surčina!Bez obzira na to da li je sporna transakcija nastala na bankomatu matične banke ili neke druge banke, reklamacija se podnosi banci koja je izdala karticu. - U slučaju da je reč o drugoj banci, oni šalju zahtev za povraćaj novca klijenta banci gde se dogodio problem i ta banka onda klijentu isplaćuje novac na tekući račun. Ako se to dogodilo u matičnoj banci, klijent odmah može da uđe u ekspozituru, prijavi šta se dogodilo i najkasnije u roku od 24 sata novac će biti dostupan na tekućem računu - objašnjavaju u Eurobanci. Ako se to desi u inostranstvu, rok za rešenje reklamacije je 45 dana. Izvor: Blic
NEBOJŠA JEVRIĆ: Kako zaobići sankcije
Nikoga Šole nije voleo osim golubova poštara. A ja sam mu tražio ono što je najviše voleo....