Pročitajte još:„Turska sprovodi ekspanziju na Balkan“!Nestao muškarac na svom radnom mestu!Interpretacijom ovog fenomena postavlja se pitanje kriterijuma stručnog vrednovanja dizajna za turbo-folk. U sivoj zoni između "dobrog" i "lošeg" otvorio se vakuum koji je zbog svoje estetike i simbolike mogao da podrazumeva bilo koje sadržaje i da ih učini, ne samo društveno prihvatljivim, nego i poželjnim. Taj vakuum, sa istim intezitetom, postoji i danas i u velikoj meri određuju naše živote. Izložbu “(Est)etika naconalizma - dizajn za turbo folk”, Beograđani će biti u prilici da pogledaju sve do 3. septembra, nakon čega će se postavka preseliti u Skoplje. Bojan Krištofić (rođen 1987. godine u Zagrebu, Hrvatska) deluje kao nezavisni publicista i kritičar u oblasti dizajna, umetnosti i vizuelne kulture i kao ilustrator i dizajner. Redovno piše za specijalizovane regionalne publikacije i portale, a neki od njegovih tekstova prevedeni su i na engleski. Član je uredništva portala Dizajn.hr, web stranice Hrvatskog dizajnerskog društva, Zareza, dvonedeljnika za kulturna i društvena zbivanja, gđe je sezone 2013/14. bio urednik rubrike Vizuelna kultura. Ilustracije je ranije objavljivao u Zarezu i hrvatskom izdanju časopisa Le Monde Diplomatique i u različitim fanzinima, a kao dizajner sarađuje s klijentima iz kulturne i tržišne sfere. Za svoj dizajnerski i kritičarski rad je više puta nagrađivan. Izlagao je na nekoliko grupnih izložbi, a (Est)etika nacionalizma prvi mu je autorski kustoski projekat.
Kad ruski ekonomista pročita Nikolaja Srpskog: Evropsko propadanje je davno predskazano
Vrhu Zapada je do mozga došla prosta mudrost: "Kada je ptica živa, ona jede insekte, ali k...