Pročitajte još:Tokom boravka novinari su obišli brojne lokacije u glavnom gradu, među kojima su Kalemegdan, Skadarlija, Hram Svetog Save, ali naročitu su pažnju posvetili "novom licu" Beograda: potez od "Beton" Hale do Mikser House-a, Novi Beograd, kao i Belgrade Design District. "Italijanska javnost sve učestalije gleda na Srbiju i na Beograd kao novu i blisku turističku destinaciju", ističe se u saopštenju i dodaje da nakon velike reportaže u "DOVE Magazin-u", današnji članak potvrđuje interesovanje izdavača, a time i široke publike prema Srbiji i Beogradu. U uvodnom delu današnjeg novinskog članka, Beograd je predstavljen kao moderan, vitalan, kreativan, ali i kulturno briljantan evropski grad. Beograd i Srbija sve su više prisutni kao turistička destinacija na italijanskom tržištu, kako u medijima tako i u ponudi turističkih operatora, zaključeno je u saopštenju. Izvor: Tanjug
Išćenko: Za preostale Ukrajince je najbolje da Ukrajina što pre prestane da postoji kao država
Ukrajini će najlakše biti 2025. godine. Ranije je malo toga zavisilo od nje, a sada ni njena...