Ukoliko primetite nepropisno ponašanje službenika u gradskom prevozu u Beogradu, možete ih slobodno prijaviti Službi za komunikacije i koordinaciju odnosa s građanima.
Ovakve pojave (valjda) uskoro prošlost (Foto: JuTjub)
Direktor beogradske Službe za komunikacije i koordinaciju odnosa s građanima „Beokom", Darko Glavaš pozvao je danas korisnike gradskog javnog prevoza da toj službi prijave ako smatraju da su im prava povređena ili da je neko od službenika u vozilima bio neprijatan prema njima. – Dovoljno je da nam kažu vreme i liniju na kojoj su bili i utvrdićemo o kome se radi – kazao je Glavaš za agenciju Beta. Po njegovim rečima, građani ukazuju da se dešava da vozač tokom vožnje telefonira, da ne otvara vrata na nekim stanicama, ili ne zaustavlja vozilo kod stanica.
Srodne teme:BRUTALNO PRETUČEN KONTROLOR GSP: Napadač ga šutirao, udarao u glavu, polomio mu palac!Kontrola udarila na „švercere“, prvi dan bez incidenata
– Te informacije direktno šaljemo u Direkrciju GSP, kako bi se utvrdilo činjenično stanje i sprovele mere – kazao je Glavaš. Dodao je da za sada pritužbi nema mnogo, ali je važno da građani znaju da imaju kome da se obrate ukoliko dođe do bilo kakvog nepoštovanja propisa ili kodeksa ponašanja.
Građani pritužbe mogu podneti svakodnevno od 07 do 22 sata besplatnim poozivom na telefon 0800-11-0011 ili na 30-90-007.
Izvor: Agencije, Dnevno
Molimo Vas da donacijom podržite rad
portala "Pravda" kao i TV produkciju.Donacije možete uplatiti putem sledećih linkova:
PAŽNJA:
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.