Fejsbuk ne prestaje sa inovacijama. Ova kompanija je sada u pregovorima sa najvećim svetskim medijama među kojima su NJujork Tajms, Bazfid, Nacionalna geografija i drugi, a sve u cilju kako bi vesti ovih medijskih kuća direktno objavljivali na svojoj platformi.
Opet uvode novine (Foto: pixabay.com)
To znači da korisnik klikom na objavljeni sadržaj neće napuštati Fejsbuk i čekati da se određena stranica učita u internet pretraživaču, već će se sve odvijati unutar aplikacije, piše Biznis insajder. Međutim, NJujork Tajms napominje da mediji neće imati veliku kontrolu nad sadržajem koji se objavljuje, što može uticati na posetu samih sajtova i na njihove prihode. Sa druge strane, mediji će na ovaj način dobiti pristup 1.4 milijardi korisnika Fejsbuka, što znači da će svoj sadržaj ponuditi novoj publici. Ideja koja stoji iza ovog projekta je da se objavljeni sadržaji brže učitavaju korisnicima, a to se naročito odnosi na one koji koriste mobilne uređaje. O ovome se prvi put govorilo u otkobru 2014, a još uvek nije poznato da li će ova ideja zaživeti.
Pročitajte još:Fejsbuk zabranio „osvetu ostavljenih“7 razloga zbog kojih bi trebalo da napustite Fejsbuk u 2015. godini
Izvor: dnevno.rs
Molimo Vas da donacijom podržite rad
portala "Pravda" kao i TV produkciju.Donacije možete uplatiti putem sledećih linkova:
PAŽNJA:
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.