Fejsbuk, pokreće novu funkciju, Suggested Videos (predložene video-snimke), koja se sastoji od niza malih klipova sa reklamama a najverovatnije će se nalaziti unutar NewsFeeda.
Fejsbuk (Foto: pixabay.com)
Od tih reklama Fejsbuk će zarađivati, i to 45 odsto, a ostatak bi trebalo da završi u džepovima autora snimaka, a više novca bi dobijali oni autori čiji snimci se duže gledaju. I YouTube svojim korisnicima daje 55 odsto zarade od reklama, ali u tom slučaju korisnici zarađuju od reklama koje se vrte na početku njihovih videa. Ova funkcija je trenutno u fazi testiranja, što bi trebalo da traje par meseci. Iz Fejsbuk tvrde da njihovi korisnici svaki dan prikupe četiri milijarde pregleda videa. Analitičarka kompanije IHS, rekla je da bi ovaj novitet mogao da postane pretnja YouTube-u i da veoma agresivno ulazi na područje videa. Fejsbuk je u decembru prošle godine prvi put prestigao YouTube u pregledima, a predviđanja nisu ni najmanje ohrabrujuća za najpoznatiji servis za video materijal.
Pročitajte još:Nikola Tesla je predvideo pametne telefone još 1926. godine!Evo šta o sebi otkrijete svaki put kada odete na internetU Indiji će 2017. godine biti prodato više smartfonova nego u Americi
Izvor: Srbijadanas.com
Molimo Vas da donacijom podržite rad
portala "Pravda" kao i TV produkciju.Donacije možete uplatiti putem sledećih linkova:
PAŽNJA:
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.