Detalje sporazuma nisu obelodanili ni „Fejsbuk”, sa sedištem u Kaliforniji, ni Facio Metriks.
Ova mlada kompanija se bavi razvojem veštačke inteligencije i razvila je softver nazvan Intrafejs, koji može da se učita na mobilne telefone omogućavajući korisnicima da u realnom vremenu rade analize slika ljudskih lica.
Fejsbuk planira da tu tehnologiju upotrebi za kreiranje foto i video efekata, kako bi konkurisali „Snepčetu”.
Generalni direktor Facio Metriksa, Fernando De la Tore, profesor saradnik na istraživanjima u Institutu za robotiku pitsburškog univerziteta, rekao je da se njihova tehnologija može primeniti u nizu aplikacija, uključujuci one fokusirane na animaciju, merenje ljudskih reakcija i virtuelnu stvarnost.
Iz „Fejsbuka” kažu da pomenuti softver može da se koristi za praćenje emocija medicinskih bolesnika ili za procenu reakcije publike na izlaganje javnog govornika, pa čak ii za detektovanje pospanosti kod vozača.
Ovaj program će takođe omogućiti korisnicima „Fejsbuka” da se izraze putem specijalnih efekata koji omogućavaju manipulisanje fotografijama i video snimcima sa prikazoma ljudskih lica.
„Fejsbukova” portparolka je izjavila za medije da se „komunikacija među ljudima neprekidno mijenja a stvari poput maski i ostalih efekata omogućavaju im kreativno i zabavno izražavanje”.
„Drago nam je što možemo da izrazimo dobrodošlicu Metriksovom timu koji će pomoći da se fotografijama i video zapisima doda više zabavnih efekata i da razmena iskustava na Fejsbuku time postane još zanimljivija”, rekla je ona.
Izvor: Politika