BusPlus: Produženo do kraja juna, ali za zaposlene
Inače, BusPlus je tek danas, 3. februara izdao na svom sajtu saopštenju u kojem kaže da je važenje personalizovanih BusPlus kartica za sve kategorije korisnika tri godine od momenta izdavanja, pa se mole sugrađani da se nove isprave podižu neposredno pre isteka ovog roka. Evo šta kažu u BusPlusu: "Podsećamo da datum isteka personalizovane kartice mogu da provere pozivanjem Korisničkog centra na broj 7155-155, kao i da prilikom kupovine dopune na kiosku pogledaju datum isteka na isečku koji se dobija od prodavca. Podsećamo i da je važenje personalizovanih BusPlus kartica za zaposlene, koje su izdate krajem 2011. i u prvoj polovini 2012. godine, produženo do 30. juna tekuće godine, i to usled njihove brojnosti, kako bi se korisnicima ostavilo dovoljno vremena za njihovu zamenu. Takođe, srednjoškolci i studenti koji su kartice izvadili pre 3 godine, a koji su ih već produžili za tekuću školsku godinu, tek na jesen su u obavezi da izvade nove kartice, a do tada mogu da koriste i dopunjuju postojeće. Napominjemo da osobe koje navrše 65 godina stiču pravo na povlašćenu cenu vožnje od 407 dinara za tekuću kalendarsku godinu i za sve zone tarifnog sistema. Korisnici iz ove kategorije svoje personalizovane kartice mogu da dopune i koriste tokom cele godine, odnosno do isteka same dopune. Ukoliko personalizovana karta korisnika iz ove kategorije ističe u 2016. godini, neophodno je izvadi novu neposredno pre isteka roka važenja."
BUSPLUS KAUBOJŠTINA: Mesečna vam je važeća, a ne daju da je dopunite? Vrhunski bezobrazluk
Busplus sistem ponovo je pao na ispitu sa početkom februara, a naš portal dobio je veliki broj pritužbi naših sugrađana zbog haosa koji je napravljen otpočinjanjem zamene kartica koje treba da bude obavljeno do kraja juna. Šalteri su bukvalno prebukirani, a ljudi se žale jer ne mogu da dopune svoje mesečne karte iako nisu istekle. - Imam mesečnu karticu koja važi, lepo piše, do 29. februara, što znači do kraja februara, ali kad pokušam da je dopunim, aparat to ne dozvoljava - žali se naša čitalac Dejan Mitrović. On kaže da je nakon više bezuspešnih pokušaja otišao u direkciju BusPlusa da se žali, ali su ga tamo šetali. - Prvo su mi rekli jednu idiotsku stvar, a to je da kartica važi, ali je plastika istekla "jer važi četiri godine". Naravno, lik koji mi je to rekao, znao je to napamet, bez gledanja u "plastiku" da je stara četiri godine, a uzgred, na "plastici" ne piše ništa dokad važi. Meni je jasno da po zakonu može da važi samo ono što je zapisano, a na računu za januar zapisano je da mi kartica važi do 29. februara ove godine. Dakle, to je jedna njihova bahatost i vrhunski bezobrazluk - kaže naš sagovornik. On ističe da redovno plaća prevoz, ali da mu sad ne daju da ga plati, već traže da izvadi novu "plastiku". On poručuje da mu "ne pada na pamet" da popusti pred bahatostima, makar ga hapsila komunalna policija, jer zna da je u pravu. - Ovaj mesec sigurno neću vaditi novu karticu, a za idući ćemo da vidimo. Nemaju pravo da mi skrate rok važenja i još da me o tome ni ne obaveste, već da sam saznajem na dan uplate. Digli su mi pritisak na 200 i neću da im plaćam prevoz ovaj mesec jer mi ne daju da dopunim kartu. I jedva čekam da me uhapse komunalci pa da ih oderem na sudu i njih i BusPlus jer se računa ono što piše na papiru, a ne ono što ti neko iz malog mozga izvali - poručuje on. Naš drugi sagovornik Marko Petrović imao je isti slučaj, i kaže da su ga šetali tamo vamo, a onda poslali na šalter za reklamacije. - Ispred mene jedna bakica se žali što joj kartica važi do 28. februara, pa ne može da je dopuni mesečnim iznosom jer ove godine februar ima 29 dana. Nisu su se smilovali na nju, nego joj rekli da mora da vadi novu. Kod mene još bizarniji slučaj, jer meni kartica važi do kraja meseca, 29. februara, ali ne mogu da je dopunim. I kaže mi žena na šalteru, "pa jeste li pokušali danas da dopunite", prvi dan nije moglo da se dopuni, ali su, kao, pustili za neke kategorije, možda su, kaže i za vašu. Kao, ona radi tu i ne zna koje kategorije su "puštene". Otišao sam i proverio, nije funkcionisalo - negoduje on, dodavši da je u kategoriji izbeglica. Kako kaže, obišao je desetak trafika i prodavnica, ali rezultat je bio isti. - Je l` sad navrat nanos treba da skupljam papire i vadim novu, a redovi na šalterima onoliki? I dok povadim papire i novi BusPlus da plaćam pojedinačne karte? Ne pada mi na pamet. A ko će da plati moje izgubljeno vreme i moje pokidane živce? Da neće Siniša Mali? Goran Vesić? Ma neću bre da im plaćam! Eto, moje je pravo da se još ovaj mesec vozim sa ovom kartom, pa da na miru i polako izvadim novu. Ako oni neće da im platim za februar, pa, ja sam nudio, nije do mene krivica - konstatuje Marko.
Bonus video
Molimo Vas da donacijom podržite rad
portala "Pravda" kao i TV produkciju.
portala "Pravda" kao i TV produkciju.
Donacije možete uplatiti putem sledećih linkova:
PAŽNJA:
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.
Kolumne
Slobodan Reljić: Kako se dobija rat protiv društvenih mreža
Istraživanja pokazuju da maloletnici koji provode više od tri sata dnevno na društvenim mre...
SIRIJA POSLE ASADA: Nova nada ili irački i libijski scenario!?
Zašto novi šef Sirije Muhamed al-Golani i njegov tim ignorišu izraelsku agresiju?
Verovatno samo lenji sebi nisu postavili pitanje: zašto novi šef Sirije Muhamed al-Golani i ...
Slobodan Antonić: Da nas sitno ne samelju
Blokaderi, onda i danas, u personalnom smislu nisu isti, ali u strukturalnom jesu. Većina ...