Društvena mreža Fejsbuk namerava da stane na kraj medijskim naslovima koji su samo "navlakuša", odnosno postovima koji sadržajem ne opravdavaju senzacionalistički naslov, pišu banjalučke Dnevne nezavisne Novine.
Kako bi povećali posetu i broj klikova, mnogi mediji postavljaju naslove koji su senzacionalniji nego sadržaj vesti.To je posebno prisutno kod vesti koje se dele na društvenim mrežama.
Fejsbuk je odlučio da takozvanu "viralnost" vesti više ne određuje na osnovu broja klikova, nego na osnovu drugih relevantnijih faktora, poput toga koliko korisnik provodi vremena čitajući određeni tekst.
Kako prenosi sajt Wersm.com, na taj način će "personalizovane" korisničke stranice Fejsbuka stizati samo tekstovi na kojima su ljudi proveli najviše vremena.
Fejsbuk, između ostalog, namerava novim algoritmom da "kazni" one koji prečesto objavljuju sadržaj, kao i da poveća raznolikost postova koji dopiru do korisnika.
Izvor: Nezavisne.com