Norveška državna agencija za zaštitu potrošača organizovala je akciju u sklopu koje su javno čitali uslove i odredbe na koje potrošači moraju pristati kada koriste mobilne aplikacije. Prosečni Norvežanin koristi 33 aplikacije, pa su ih upravo toliko odabrali – pokazalo se da količina teksta u opštim uslovima ("terms and conditions") u odabrane 33 aplikacije iznosi oko 250.000 reči
Svu tu količinu teksta agencija "Forbrukerrådet" je odštampala na preko 900 stranica te dala ljudima da ih naglas čitaju, što je potrajalo neprekidnih 31 sat i 49 minuta. Dugotrajno čitanje moglo se pratiti i uživo na njihovim internet stranicama.
Osnovni cilj akcije jeste upozoriti na ogromnu količinu teksta koji se nalazi u opštim uslovima mobilnih aplikacija. NJegova količina, opseg i kompleksnost u praksi onemogućavaju donošenje dobrih odluka kada je reč o korišćenju popularnih aplikacija, kažu iz agencije. IZVOR: IT Vesti
Molimo Vas da donacijom podržite rad
portala "Pravda" kao i TV produkciju.Donacije možete uplatiti putem sledećih linkova:
PAŽNJA:
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.