Prema izveštaju koji su dostavili Agenciji za borbu protiv korupcije, čak 5,1 milion evra naprednjaci su izdvojili za oglašavanje, a više od polovine tog novca potrošeno je na spotove i iznajmljivanje termina na TV stanicama.
Oko pola miliona evra SNS je koštalo iznajmljivanje bilborda, izrada letaka i plakata, a oko 466.000 evra plaćeni su mitinzi, konvencije i ostale manifestacije. Oko 8.000 evra izdvojili su za angažovanje dve marketinške agencije “Internet grup” i “Siti imidž”, koje su im osmislile kampanju. Naprednjaci su u odnosu na sve ostale učesnike izbora, zahvaljujući najboljem izbornom rezultatu, dobili i najviše novca iz državnog budžeta - oko 2,1 milion evra, čime su pokrili trećinu troškova kampanje. Od priloga pravnih i fizičkih lica na njihov račun leglo je oko 46.000 evra, a da bi pokrili kampanju, zajedno sa koalicionim partnerom PUPS-om iskoristili su oko 2,9 miliona evra koje su već imali na računu. Takođe, za pokrivanje troškova SNS je bio prinuđen i da podigne kredit kod AIK banke, i to u iznosu od 1,2 miliona evra.
Izvor: Blic