Obilaskom cele deonice, zaustavljanjem na svakoj značajnoj tački, konstatovano je da rokovi i dinamika završetka tunela nisu ispoštovani, da nisu asfaltirani svi delovi trase, da nema postavljenih metalnih ograda, da nisu završeni svi betonski radovi a da građevinare tek očekuje i postavljanje veritaklne i horizontalne signalizacije.
Takođe, u dva tunela (Šarani i Brđani) moraju da se saniraju kolovozne površine, da se postavi osvetljenje i još puno završnih obrada.
"Koridori Srbije" i glavni izvođač kompanija "Azvirt" su najavili da će radovi biti završeni 25. avgusta.
Zorana Mihajlović je u kontroli sa timom inženjera bila da se uveri da će sve biti spremno za otvaranje deonice.
Zaključeno je da je dosadašnja saradnja sa kompanijom Azvirt i podizvođačem kompanijom Energoprojekt bila odlična, ali da očigledno ima problema sa podizvođačem koji je angažovan na tunelima.
"Očekujem da se radovi ubrzaju i u saradnji sa Koridorima Srbije u roku i završe. Ovo nije ni prva ni poslednja kontrola a jedini cilj je da se, kao i do sada, pomogne Koridorima Srbije da se posao završi. Rok je tu da se poštuje, Vlada Srbije očekuje da se krajem avgusta ova deonica otvori za saobraćaj", poručila je Mihajlović.
Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture ima mentore svakog projekta koji najmanje jednom mesečno obilaze gradilišta.
Ovu deonicu obilazili su na svakih deset dana, a njih izvođači radova moraju obavestiti o eventualnim problemima ili kašnjenjima, o čemu u slučaju ove deonice nisu dobijali informacije u skladu sa situacijom na terenu.
Vrednost radova na deonici Koriodra 11 koja bi trebalo da skrati vreme putovanja od Beograda do Čačka je 308 miliona evra. Angažovana je 101 domaća firma.
Deonica LJig -Preljina dugačka je 40,36 kilometara.
Izvor: RTS