Ovaj amandman već je upućen šefu Državne službe za zaštitu potrošača (Rospotrebnadzor) Ani Popovoj i rukovodiocu Državne službe za nadzor komunikacije, informacionih tehnologija i masovnih medija (Roskomnadzor) Aleksandru Žarovu. Prema mišljenju poslanika, restorani i njihova agresivna reklama nameću Rusima štetne gastronomske navike i tuđe vrednosti, istovremeno smanjujući interesovanje za tradicionalnu rusku kuhinju. - Ideologija brze hrane je borba protiv zdravog načina života. Ne jedemo svoju hranu, naglasio je Černišov. On je podsetio da redovna upotreba, na primer, palminog ulja, koje se koristi u pripremi brze hrane, dovodi do propadanja unutrašnjih organa i gojaznosti. Poslanik je pozvao da se pojačaju provere restorana brze hrane i da se njihova reklamna saopštenja obeleže natpisom "produkcija stranog agenta". Kako je Rusija pokrenula diplomatsku ofanzivu na svim nivoima za oslobođenje Ratka Mladića iz haške tamnice, pročitajte OVDE. Izvor: rs.sputniknews.com
Igor Ivanović: Od atentatora do analitičara
Osnovne karakteristike „udbaša" su da je reč o penzionisanim kadrovima iz obaveštajnih kru...