- Ma koliko bio slab prema ženama, ovo sa ministarkom u poslu koji ne zna, za koji je profesionalni dilentant i politička neznalica i za koji uopšte nije kompetentna ne mogu da prećutim. Lakše mi je zato što se i ona ne ponaša kao dama, verovatno opijena značajem svoje funkcije i svojim ambicijama - započeo je on svoju priču za „Alo!”.
- Deli stručne lekcije svima na sve strane u poslu koji ne zna, unosi haos po gradilištima, isključuje izvođače sa gradilišta, mada to, naravno, nije njen posao bez ikakve potrebe, potcenjuje i vređa ljude i inženjere, preti, grdi i otvara novu državnu građevinsku firmu, za kojom nema nikakve potrebe, jer imamo sasvim dovoljno izvođača koji taj posao dobro znaju. Takođe usred realizacije velikih projekata kao što su Koridori 10 i 11 spaja preduzeća „Koridori Srbije“ i „Puteve Srbije“ bez konsultacije sa svetskim bankama koje su dale novac, i to sve samo zbog toga da pravi reklamu koja nije potrebna - istakao je on.
- Podsećam da su svi bitni poslovi u pripremi i realizaciji Koroidora 10 i 11 obavljeni u mandatu vlade Mirka Cvetkovića, a zatim, na svu sreću svih nas, nastavljeni u mandatima dve vlade posle toga: izrađeni projekti, delimično izvršena eksproprijacija, obezbeđena sredstva svetskih banaka, raspisani tenderi i izabrani izvođači. Nijedan nov posao u Srbiji nije otvoren, napominje se nastavak autoputa prema Kotromanu od Rume do Užica, napominje se veza Kraljevo-Kruševa, Ruma-Šaba i kosovska varijanata, ali ništa od toga nije početo. Sve je započeto u mandatu vlade u kojoj sam i bio ministar saobraćaja - kazao je počasni predsednik SPS-a, osvrnuvši se i na reč „kraduckanje”, koju je Mihajlovićeva upotrebila.
- Ministarka pominje u tekstu i neku reč „kraduckanje”, ne znam o čemu se tu radi, ali je to verovatno neki termin iz njenog stručnog opusa. Čudim se otkuda toliko snage ženi koja ne zna ništa o poslu kojim rukovodi da non-stop iritira javnost i vređa ljude koji su stručnjaci i stručni. To nije dobro za ovu zemlju, stručnjaci moraju da budu cenjeni i uvek u prvom planu - zaključio je inženjer Mrkonjić.
Podsećanja radi, Mihajlovićeva je u intervjuu za jedan dnevni list navela:
- Vreme Ilića i Mrkonjića je prošlo, nema više pristajanja na kraduckanje i više se autoputevi ne grade da bi povezivali dve njive.
Frka sa Kinezima zbog Zorane!
„Alo!” je pisao da je ministarka Zorana Mihajlović svojim ponašanjem izazvala skandal i umalo narušila sjajne odnose Srbije sa Kinom. Naime, ona se nenajavljeno pojavila na gradilištu na Koridoru 11 i osula paljbu na izvođače radova. Haos koji je nakon toga nastao morao je da pegla predsednik Aleksandar Vučić, koji je dva dana kasnije sa velikom državnom delegacijom i kineskim ambasadorom obišao radove na Koridoru 11.
- Mihajlovićeva je zbog lične medijske promocije napravila skandal. Pojavila se na gradilištu i pred kamerama jasno demonstrirala kako je zabrinuta, ljuta i nezadovoljna brzinom izvođenja radova - naveo je naš izvor i dodao da je kineske partnere taj incident poprilično razljutio. Kakve su posledice direktnog upozorenja SAD da ne dajemo imunitet Rusima pročitajte OVDE.
Izvor: Alo