- Vlada Srbije nema para za bacanje, krivci za ovo moraju da odgovaraju. Presedan je u modernom građevinarstvu da se nov auto-put radi iznova. Ovde smo i da pokažemo građanima Srbije kako su neki prethodni radili i koliko nas to košta. Put koji je trebalo samo da održavamo, mi smo prinuđeni da gradimo iz početka. Da nam se to više nikada ne desi - izjavila je i zahvalila srpskim i kineskim kompanijama i radnicima koji rade danonoćno kako bi popravili loše izgrađen auto-put.
Mihajlovićeva je zapretila da Vlada Srbije neće tolerisati nikakve greške na drumskim i železničkim infrastrukturnim projektima i dodala da je cilj da do kraja godine bude puštena u saobraćaj cela deonica od Obrenovca do Čačka.
Goran Rodić iz Građevinske komore Srbije slaže se da je gradnja tog "auto-puta iz njive u njivu" - kako je prozvan jer, kada je završen, ostale deonice nisu bile izgrađene - pravi primer javašluka, ali ne i presedan u gradnji srpskih puteva.
- Taj put iz njive u njivu Ub-Lajkovac rađen je iz razloga političkog marketinga, da se nešto uradi, a očigledno da ima dosta propusta i da se to treba sanirati kako valja, jer ako se bude opet šminkao auto-put, a ne sanira se kako treba, imaćemo veliki problem. A što se tiče javašluka, bilo je toga i ranije i ima i dalje, to je fakat. Još gore je što ceo koridor gradi 520 firmi pa se tu ne zna ni ko pije ni ko plaća - ističe Rodić, podsećajući na obrušavanje bedema na Koridoru 10, maratonsku gradnju Žeželjevog mosta…
Inače, u obilasku ponovnih radova na spornoj deonici sa ministarkom su bili Zoran Babić, direktor "Koridora Srbije", kao i ambasador Kine u Srbiji Li Mančang.
Mila Alečković o borbi za slobodarski život Srbije. Više o tome pročitajte OVDE.
Izvor: Kurir