Ovim se priključila mnogim korisnicima društvenih mreža koji su veoma burno propratili kampanju, većinom zgroženi onim što su videli.
„Izuzetno mi je drago što je kompanija „Lidl” došla na naše tržište, što će uposliti veliki broj naših mladih ljudi, ali moram da primetim da marketinška kampanja u kojoj ženu prikazuju kao nisku cenu, a muškarca kao visok kvalitet ne nosi dobru poruku građanima i posebno građankama Srbije”, istakla je Mihajlović u saopštenju koje je preneo Tanjug.
Ona je izrazila uverenje da će kompanija „Lidl” u svom poslovanju biti društveno odgovorna i da će poštovati principe rodne ravnopravnosti u čemu će imati podršku Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Vlade Srbije.
„Uverena sam da kada rukovodioci kompanije ‘Lidl’ bolje upoznaju Srbiju videće da žene u našoj zemlji nisu ni jeftine, niti ih treba vrednovati kao robu, već da zaslužuju poštovanje”, naglasila je Mihajlović.
Lidl: Reklama nema za cilj da nekoga omalovaži
Kompanija Lidl Srbija saopštila je da njihova marketinška kampanja „Savršen par” kojom se promoviše otvaranje Lidl prodavnica u Srbiji nema za cilj da bilo koga omalovažava i da veliku pažnju posvećuje jednakom uvažavanju oba pola.
Povodom izjave potpredsednice Vlade i predsednice Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Zorane Mihajlović u kojoj se poziva „Lidl” da još jednom razmisli o poruci koju ženama šalje kroz svoju marketinšku kampanju, ta kompanija navodi da im je žao što je u delu javnosti shvaćena na način na koji nisu nameravali.
Kompanija Lidl Srbija navodi da je ideja kampanje da promoviše ono po čemu je Lidl prepoznat u svetu, a to je najbolji odnos cene i kvaliteta.
U saopštenju se objašnjava da se kao glavni promoteri, u kampanji pojavljuju dva lika, eksperti za kupovinu i da su oba lika prikazana kroz više pozitivnih osobina.
Oni u nastavku kampanje, koji će uskoro biti emitovan, postaju deo života naših potrošača i aktivno im pomažu da donesu dobre odluke pri kupovini, navodi se u saopštenju Lidla.
„Povezivanje bilo kog od likova sa samo jednim atributom, nije bila naša namera. Raspodela njihovih „ekspertiza” jednostavno je potekla od roda reči u srpskom jeziku, gde je kvalitet muškog roda, a cena - ženskog”, ukazuje Lidl.
Kažu da kao odgovorna kompanija, u svim segmentima poslovanja poštuju princip ravnopravnosti i duboko cene napore svih institucija, organizacija civilnog društva i pojedinaca koje ulažu u stvaranje društva ravnopravnih ljudi sa jednakim mogućnostima.
„Kompanija Lidl zalaže se za iste vrednosti i veliku pažnju posvećuje jednakom uvažavanju oba pola”, ističe se u saopštenju.
Pročitajte OVDE kakav je to izuzetan poslovan uspeh napravila Srbija.