Svetsko takmičenje održalo se u periodu od 26. februara do 02. marta 2018. godine.
Na takmičenju je učestvovalo 12 najboljih biznis škola i 48 najboljih biznis studenata iz celog sveta.
Studenti su rešavali studiju slučaja 28 sati za kompaniju Arla Foods, najvećeg proizvođača mlečnih proizvoda u Skandinaviji i najvećeg proizvođača organskog mleka u svetu. Zadatak studije slučaja odnosio se na buduće strategije razvoja kompanije, obezbeđenje dodatnog prihoda od 500 miliona evra, kao i podizanje lojalnosti brenda ka generaciji Y, odnosno mladim potrošačima.
Strategije studenata Fakulteta organizacionih nauka odnosile su se na inovativno povezivanje potrošača i mlekara putem jedinstvene „Daily Arla“ platforme, izgradnju lojalnosti i poverenja potrošača, kao i na unakrsnu prodaju vina i sira u zemljama severne Evrope, prateći najnovije trendove među mladim potrošačima.
Naši studenti su u rundama pre finala pobedili timove univerziteta: McGill University iz Kanade, University of Florida iz Sjedinjenih Američkih Država, Thammasat University sa Tajlanda, kao i Singapore Management University iz Singapura. U finalu takmičenja nastupali su zajedno sa Univerzitetom Copenhagen Bysiness School iz Danske, University of New South Wales iz Australije, kao i Hong Kong University of Science and Technology iz Hong Konga. Pobednik takmičenja bio je tim University of New South Wales iz Australije. Pored njih, na takmičenju su učestvovali: University of North Carolina iz Sjedinjenih Američkih Država, Universidad Panamericana iz Meksika, Concordia University iz Kanade i Maastricht University iz Holandije.
Studente je tokom takmičenja posetila NJ.E. Ambasador dr Jasmina Mitrović-Marić, ambasador Republike Srbije u Kraljevini Danskoj, koja ih je upoznala sa danskim tržištem i bodrila do završetka takmičenja.
Pročitajte OVDE šta o mrežnom ratu Amerike kaže ruski geopolitičar Leonid Savin?
Izvor: Pravda