Pritom je napao i predsednika SDSS-a Milorada Pupovca.
Škoro je na Fejsbuku napisao da je Pupovac prepisao ćirilicom slogane troje predsedničkih kandidata.
"Navodno, to radi u sklopu kampanje 'Da se bolje razumemo'. Hrvati i Srbi puno bi se bolje razumeli da Milorad Pupovac od svega ne radi etnobiznis", napisao je Škoro.
On je dodao da je oglasni prostor prilično skup, a on to, kako kaže, dobro zna jer ga plaća iz svog žepa, "pa bi valjalo saznati otkud Plenkovićevom koalicionom partneru novac za ovakvu rasipnost".
Srpsko narodno veće (SNV) odlučilo je da slogane predsedničkih kandidata iskoristi za promovisanje ćirilice, pa će se tako u okviru kampanje "Da se bolje razumijemo" u Zagrebu, Splitu i Rijeci naći plakati s predizbornim sloganima Kolinde Grabar Kitarović, Zorana Milanovića i Miroslava Škore na ćiriličnom pismu.
Kampanju "Da se bolje razumijemo", SNV je pokrenulo pre dva meseca s ciljem skidanja stigme s ćirilice i srpskog jezika.
Šiptarima smeta istina, a čuće je još mnogo puta! Više o tome OVDE.
Izvor: Tanjug