Najnovije

Ova knjiga će vam pomoći da ne mučite jučerašnje muke!

Nakon knjige „Jači od bola“, Laguna predstavlja novo izdanje Ubovićevog romana „Moja baba zen budista“, u kome pratimo život savremenog Beograđanina u trenutku kada mu se život raspada i koji u samo nekoliko dana dolazi do novih spoznaja i otvara vrata istine. Prolazeći kroz turbulentno emotivno stanje, junak ovog romana bori se s različitim pitanjima o samom smislu života, sa strahom i nedoumicom, ali istovremeno i željom za spoznajom i ljubavlju.

"Moja baba zen budista" (Foto-Laguna)

Ovaj bestseler je prvi put objavljen 2013. godine, a Ubović je knjigu posvetio svojoj babi Zorki, koja u jednom trenutku kaže: „Neću danas da mučim jučašnju muku, niti ću danas da slavim sutrašnju slavu. Današnji dan nema reprizu.“ „Bez obzira na to gde smo dosad bili i šta nam se dogodilo, ne možemo da odemo u prošlost i da izmenimo događaje koji su se dogodili. Ono što možemo jeste da donesemo odluku da nam je stalo do nas samih i da uradimo neke stvari koje će nam pomoći da se osećamo bolje“, naglašava Ubović.
Motivacioni trener, glumac i edukator Siniša Ubović pomaže nam da iskoristimo sve svoje potencijale kako bismo živeli ispunjenim i kvalitetnim životom. Roman „Moja baba zen budista“ je jedinstven na ovim prostorima jer na pitak i jasan način predočava kako možemo da sagledamo svoje kapacitete i usmerimo ih u najboljem mogućem pravcu. NJegova vera u mudrost i sposobnost svih nas da napravimo najbolju verziju sebe toliko je snažna da će svakog čitaoca inspirisati da pronađe tog boljeg sebe. Važne motivacione poruke prate svako poglavlje i podsetnik su za negovanje svih onih misli i obrazaca ponašanja kojima bi trebalo da stremimo. U priči glavnog lika Nikole, i kroz njegov odnos sa bakom čija ga životna mudrost obasjava i pokreće na razmišljanje, svi se lako možemo prepoznati. A to i jeste smisao ove knjige.
Izvor: Pravda

Bonus video

Molimo Vas da donacijom podržite rad