Fotografiju je postavila korisnica društvene mreže Fejsbuk na svom profilu i uz opis: “Danas prođemo pored Ušća, vidim reklamu i prekrstim se. U povratku sam morala da slikam. Pa da dodam fotografiju bombardovanja. Da li je ovo stvarno moguće?”
Danas prodjemo pored Ušća, vidim reklamu i prekrstim se. U povratku sam morala da slikam. Pa da dodam fotografiju bombardovanja. Da li je ovo stvarno moguće?
Posted by Dasha N. Božanić on Thursday, July 30, 2020
Reklama na bilbordu predstavlja manifestaciju "Ovo smo mi" koja je okupila predstavnike NATO, strane ambasadore u Srbiji i pripadnike srpskog državnog vrha. “NATO nedelja u Beogradu” organizuje se jednom godišnje od strane Centra za evroatlantske studije
Poznato je u srpskoj javnosti da je toranj poslovnog centra "Ušće" bio predmet bombardovanja za vreme NATO agresije na SR Jugoslaviju 1999. godine, pa se postavlja pitanje otkud reklama za jednu NATO manifestaciju baš na tom mestu?
Da podsetimo, dana 21. aprila 1999. godine u 03:15 za vreme NATO agresije na SR Jugoslaviju zgrada je bila raketirana u više navrata i pretrpela je katastrofalna oštećenja. Ponovo je bombardovana 27. aprila u 01:05 časova. Ukupno 12 tomahavk raketa je pogodilo zgradu.
Za sada se niko iz državnog vrha ili nevladinih organizacija nije oglasio da objasni da li je u pitanju greška ili pokušaj provokacije.
Šta su MRAP-ovi i zašto srpska vojska toliko zaostaje u regionu? Više o tome OVDE.
Izvor: Pravda