U "Srbija vozu" kažu da su cene promenjene posle deset godina, a da se u međuvremenu dosta toga uradilo kako bi vozovi bili čisti i da bi postali pouzdan vid prevoza. Jer, čisti voz košta, to je luksuz... Inače, dok SNS nije došla na vlast, vozovi su bili prljavi.
Zbog toga imamo pitanja za predsednika Aleksandra Vučića:
Predsedniče, dok se ne završi pruga, a rekli ste da je to najkasnije do kraja 2021. ili februara 2022, koliko će koštati ta karta, 1.500 ili možda 2.000 dinara? Da li će opet poskupeti? Kakvi su to čajevi i kafe, koje ulaze u cenu karte, kako ste Vi najavili, pa je karta tako papreno skupa?
- Imaćemo najlepše vozove u Evropi, do Novog Sada će stizati za 27 minuta, imaćete besplatan čaj i kafu uz kartu koja će koštati oko 1.000 dinara - rekao je nedavno Vučić.
Kada bi se vozio vozom, a ne helikopterom ili skupocenim službenim automobilom, možda bi predsednik Srbije imao osećaja za obične građane, pa ne bi mislio da je karta od 1.000 dinara "jeftina".
Kako su javili mediji, putovanje od Beograda do Niša u prvom razredu sada košta 1.413 dinara, dok je karta za drugi razred 962 dinara.
Od Beograda do Niša ima preko 200 kilometara pruge, a karta u prvom razredu je samo 1.413 dinara. Nasuprot tome, pruga Beograd - Novi Sad ima oko 75 kilometara dužine, a karta košta pomenutih 1.000, odnosno sad već 1.150 dinara.
S obzirom na to da je Vučić prošlog leta najavio i modernizaciju pruge Beograd - Niš, koja bi trebalo da bude okončana do 2023. godine, postavlja se pitanje koliko će ta karta koštati, ako je uopšte modernizuju? Bude li se Vučić vodio istom logikom kao za prugu do Novog Sada, cena neće biti ispod 3.500 - 4.000 dinara.
Ali, mi ipak živimo u zlatnom dobu, ekonomija bukti, pomoć države na sve strane...
Imaće narod para, zar ne? Bar će čaj i kafa biti besplatni.
Milove pristalice sinoć "širile ludilo" i protestovali u Nikšiću! Više o tome OVDE.
Izvor: direktno.rs